معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از سفر احتمالی وزیر کشور به استان گلستان در باب حضور در یادواره شهدای کارمند خبر داد.

سفر احتمالی وزیر کشور به گرگان/ برگزاری یادواره شهدای کارمند در 20 آذر

به گزارش گلستان24، "علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در حاشیه برگزاری هفتمین جلسه هماهنگی اجلاسیه 4 هزار شهید استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان در گفتگو با خبرنگاران از سفر احتمالی"دکتر رحمانی فضلی" وزیر کشور به گرگان خبر داد.

وی در ادامه افزود: در پی سفر ماه های اخیر وزیر کشور به استان گلستان و حضور چند روزه این مقام دولتی در این نقطه از کشور، بنا بر این است که ایشان برای حضور در یادواره شهدای کارمند استان گلستان، بار دیگر به این استان سفر نمایند که این سفر همچنان به صورت احتمال عنوان شده است و قطعی نیست.

"طهماسبی" تصریح کرد: بنا بر تصمیم اعضای هماهنگی اجلاسیه، 30 برنامه برای این یادواره در نظر گرفته ایم که طی روز های آینده این برنامه ها اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان خاطر نشان کرد: یادواره شهدای کارمند استان گلستان، از جمله برنامه های شاخص اجلاسیه بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان می باشد که 20 آذر ماه سال جاری درگرگان برگزار می شود

گفتنی است، کنگره ملی 4 هزار شهید والامقام استان گلستان، 25 آذر ماه سال جاری در گرگان برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار