آخرین یادگار شهید محمد بلباسی متولد شد

آخرین یادگار شهید محمد بلباسی با اسوه صبر و مقاومت زینب(س) همنام شد؛ «زینب» همان‌ بانویی که پدر برای دفاع از حریم متبرکش جان شیرینش را فدا کرد.

فرزند چهارم شهید مدافع حرم بلباسی همنام با بانوی صبر و مقاومت

به گزارش گلستان24، تقریباً هفت ماه پیش، محاصره منطقه خان‌طومان سوریه دل ما و همه دوست‌داران ولایت و ائمه اطهار را لرزاند.

فرزند چهارم شهید مدافع حرم بلباسی همنام با بانوی صبر و مقاومت

نیروهای تکفیری در حالی محاصره را بر روی فرزندان خمینی کبیر تنگ کرده بودند که از شجاعت و دلاوری آنان به ستوه آمده و آتش‌بس دروغین در این منطقه و مقاومت 14 ساعته رزمندگان موجب آسمانی شدن 13 نفر از بهترین نیروهای لشکر 25 کربلا شد.

گویا خان طومان دوباره بهانه‌ای شد تا لشکر 25 کربلا همانند همیشه خطشکنی کند و اقتدار شیربچه‌های بیشه مازندران را به رخ دشمنان بکشد.

 

شهرستان ولایی و شهیدپرور قائم‌شهر هم در این کاروان شهادت، عزیزی را از دست داد، انسانی که با گذشت چند ماه از شهادتش هنوز کوچه پس کوچه های شهر بویش را می‌دهد و مردم شهر با تمام وجود عطر خوش شهامت و شهادت را استشمام می‌کنند.

محمد بلباسی بزرگمردی بود که با شجاعتش به دفاع از حریم آل‌الله شتافت و در 17 اردیبهشت ماه سال‌جاری در منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به‌عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان قائم‌شهر نام گرفت.

این شهید بزرگوار در حالی از خانواده و مادیات و متعلقات خود دست شست و به نبرد با دشمنان اهل‌بیت(ع) رفت که چهار فرزند از او به یادگار ماند.

فاطمه، حسن و مهدی بلباسی که این‌ روزها بیش‌تر از پیش دل‌تنگ پدر هستند، جای خالی‌ آن شهید بزرگوار را برای مادرشان پر کرده‌اند و همراه مادر، چشم‌انتظار کودکی دیگر بودند.

بالاخره انتظارشان به‌ سر آمد و چهارمین فرزند این شهید بزرگوار امروز در شهرستان قائم‌شهر چشم به جهان گشود.

آخرین یادگار شهید محمد بلباسی، با اسوه صبر و مقاومت زینب (س) همنام شد؛ «زینب» همان‌ بانویی که پدر برای دفاع از حریم متبرکش جان شیرینش را فدا کرد.

شهدای مدافع حرم حق بزرگی به گردن مردم دارند چراکه اگر آنان در خان‌طومان راه را بر دشمن نمی‌بستند امروز باید در داخل خاک کشور عزیزمان با دشمن‌ می‌جنگیدیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار