جراح تبرئه و کادر درمان بیمارستان مقصرشناخته شده

علت مرگ الینا کودک 6 ساله گرگانی هیپوکسی مغزی ناشی از نارسایی تنفسی بدنبال ان پارگی سینوس پیریفرم ،عارضه عمل لوزه ، متعاقب عمل جراحی لوزه معلوم شده .

پارگی سینوس پیریفرم علت مرگ الینا کودک 6 ساله گرگانی اعلام شد

به گزارش گلستان24، پدر لیناکودک 6 ساله گرگانی به خبرنگار این پایگاه گفت : پزشک قانونی علت مرگ دخترم را - هیپوکسی مغزی ناشی از نارسای تنفسی بدنبال ان پارگی سینوس پیریفرم ،عارضه عمل لوزه ، متعاقب عمل جراحی لوزه معلوم شده که یکی دکتر بیهوشی و دیگری دکتربخش پی ای سیو اعلام کرد.

پارگی سینوس پیریفرم

دختر 6 ساله گرگانی 13 اردیبهشت برای عمل ساده لوزه  در بیمارستان طالقانی گرگان تنها بیمارستان فوق تخصصی کودکان استان گلستان زیر تیغ جراحی رفت اما به دلایل نامعلومی به کما رفت.

همزمان با شکایت پدر دخترک، پرونده ای در این زمینه در دادسرا تشکیل شد.کارشناسان نظام پزشکی نیز برای مشخص شدن میزان تقصیر پزشک و علل کمای ناگهانی الینا در دادسرای نظام پزشکی، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی در تشریح آخرین وضعیت پرونده فوت الینا دختر 6 ساله گرگانی در بیمارستان طالقانی گفته بودند: نظریه کارشناسی هیئت بدوی نظام پزشکی در رابطه با فوت این دختر 6 ساله صادر شده و براساس آن جراح تبرئه و کادر درمان بیمارستان مقصرشناخته شده و تحت تعقیب قضایی قراردارند.

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار