معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان خبر داد

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا را تشریح کرد.

آخرین وضعیت زائران گلستانی حادثه تروریستی سامرا/ شهادت یک گلستانی کذب است

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی اظهار کرد: بنابر آخرین گزارش‌های رسیده از کشور عراق، تنها نام یک گلستانی به نام «مرتضی کاظمی» در لیست مجروحان حادثه تروریستی سامرا قرار داشته و تمام اخباری که تاکنون پیرامون شهادت هم‌استانی‌های ما در این حادثه منتشر شده، کذب است.

علی‌اصغر طهماسبی

وی تصریح کرد: مدیریت حج و زیارت استان، پیگیر وضعیت شهدا و مجروحین این حادثه هستند و تاکنون نام هیچکدام از هم‌استانی‌های عزیز ما در لیست شهدا قرار ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با وجود تمامی هشدارهای امنیتی به مردم، تمام مجروحان و شهدای این حادثه، طبق اعلام سازمان حج و زیارت به صورت انفرادی و خارج از کاروان‌های حج و زیارت به کشور عراق سفر کرده بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه روند انتقال مجروحان این حادثه به کشور ادامه دارد، افزود: مرتضی کاظمی تنها مجروح گلستانی این حادثه هم‌اکنون در یکی از بیمارستان‌های عراق تحت درمان است.

رئیس ستاد اربعین حسینی استان گلستان ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم هم‌استانی‌های عزیزی که قصد حضور در مراسم اربعین و سفر به عتبات عالیات دارند، از سفر انفرادی و شخصی بپرهیزند و در قالب کاروان‌های مجاز به کشور عراق عزیمت کنند.

در جریان دو انفجار تروریستی پیاپی که در محل پارکینگ اتوبوس‌های زائران در سامرا رخ داد، متاسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح و شماری دیگر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار