با نظر آیت الله رئیسی :

با نظر تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان انتخاب شد.

سید علی طاهری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در گلستان شد

به گزارش گلستان24، طبق شنیده ها آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری نماینده سابق دو دوره مجلس شورای اسلامی را به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در استان گلستان منصوب کرده است .

این حکم سرپرستی سه ماهه بوده و بعد از گذشت سه ماه ، حکم دائمی به فرزند آیت الله طاهری گرگانی نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اعطا خواهد شد.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان در میدان سرخواجه گرگان پاساژ ثامن می باشد.

گفتنی است آستان قدس رضوی در راستای تعمیق فرهنگ رضوی در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه و با عنایت به منشور هفتگانه ابلاغی توسط مقام معظم رهبری جهت تحول در ماموریت‌های این آستان برای خدمت به زائران و مجاوران به‌ویژه محرومان و مستضعفان اقدام به راه‌اندازی دفاتر آستان قدس رضوی در استان‌های سراسر کشور کرده است.

در احکامی که تاکنون برای برخی استانها صادر شده  تاکید بر اجرای آنچه موجبات گسترش فرهنگ اسلامی و رضوی را فراهم می‌آورد، هماهنگی تمام نهادها و دستگاه‌های استانی جهت نیل به موفقیت در انجام امور مورد تاکید قرار گرفته است.

محور وظایف محوله برای اقدام دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌ها تاکید بر اقدامات جهادی جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار