کودک مراوه تپه ای که به بیماری سندرم گیلن باره مبتلا شده بود، به اذن خدا شفا گرفت.

شفای کودک فلج در مراوه تپه + تصویر

به گزارش گلستان24 به نقل از راه اترک، یک خانواده مراوه تپه ای از تولد کودک تازه به دنیا آمده شان در پوست خود نمی گنجند، ولیمه ای می دهند و برایش آرزوهای طول و دراز می کنند.

کودک در مقابل چشم پدر و مادر رشد می کند و بزرگ می شود. راه می افتد و زبان می ریزد و خانواده از این کودک نوپا سر ذوق می افتد.

اما ناگهان کودک صبح که از خواب برمی خیزد، دیگر نمی تواند راه برود و خانواده هر تلاشی می کند نتیجه ای در بر ندارد.

nazremam1

مادر این کودک گفت: درست چند ماه پیش بود که کودک خردسال مان ناگهان دیگر نتوانست راه برود و به گفته پزشکان فرزندم به فلج و به بیماری سندرم گیلن باره مبتلا شده است و یک الی دو سال درمانش طول می کشد.

این مادر مراوه ای ادامه داد: دارو درمانی را شروع کردیم و به گفته پزشکان زمان می خواست و با توکل به خدا، ان شاء الله سلامتی خود را به دست آورد.

وی افزود: ایام عزای امام حسین(ع) بود و ما طبق سال های قبل به دنبال دسته های عزاداری حرکت کردیم، امسال از خدا خواستم، کودکم را که در دسته های عزا می آورم، شفا دهد و خداوند کودکم را در ایام ماه محرم شفا داد و الان کودکم می تواند راه برود.

مادر کودک ادامه داد: الان دکترها هم از این معجزه خوشحال هستند و البته هنوز مراقبت ها را از او انجام می دهیم و هر 50 روز کودک را به ساری می بریم.

وی در پایان برای همه مریض ها به خصوص کودکان بیماری مثل کودکش آرزوی شفا و سلامتی کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار