فرمانده سپاه علی آباد کتول خبر داد:

سرهنگ محمود بیات کوهسار از میزبانی 2 شهید گمنام همزمان با 28 صفر سالروز شهادت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در سنگدوین خبر داد.

سنگدوین میزبان پیکر 2 شهید گمنام خواهد شد

به گزارش گلستان24، سرهنگ محمود بیات کوهسار با بیان اینکه مردم انقلابی این شهرستان به شهدای گمنام و فرهنگ ایثار و شهادت علاقه مند هستند، اظهار کرد: وجود شهدای گمنام در هر منطقه باعث خیر و برکت است. 

وی تصریح کرد: امروز اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی مرهون خون همین شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

بیات با اشاره به برنامه های استقبال و تشییع این دو شهید گرانقدر، گفت: این دو شهید روز هشتم آذرماه از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول، روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان تشییع می شوند.

وی افزود: پس از مراسم استقبال از این شهدای گمنام، پیکر مطهر آن ها به شهر سنگدوین منتقل شده و بعد برگزاری مراسم تشییع با حضور مردم ولایتمدار این شهر،  جنب میدان صاحب الزمان(عج) خاکسپاری خواهند شد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آبادکتول در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسمات، خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

به گزارش زرین نامه؛ شهرستان علی آباد کتول در حال حاضر دارای 17 شهید گمنام است که گلزار مطهر آن ها در پارک انقلاب علی آباد کتول، شهر  فاضل آباد، روستای کوهستانی الستان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قرار دارد و با آمدن این 2 شهید تعدادشان به 19 تن می رسد.

انتهای پیام/ زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار