سر ارادت گلستانی ها در آستان حسینی(ع)؛

جوانان گلستانی به همت سازمان فضای مجازی سراج در عمود 285 به زائران و عشاق حسینی(ع) خدمات رایگان تعمیر موبایل ارائه می دهند.

تصاویر/ غرفه تعمیر موبایل جوانان گلستانی در عمود 285

به گزارش گلستان24 به نقل از پاسرو؛ جهان سالهاست در تسخیر عشق بازی حسین(ع) است و اکنون عظمت عاشقان حسین(ع) در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حیرت جهان را برانگیخته است.

جماعت عاشقی که حتی در ناامنی عراق هم فرصت را برای زیارت حسین(ع) غنیمت می شمارند، از جماعت نخبه و دانشگاهی و اساتید فرهیخته و مسئولان کلان ممکت گرفته تا جوانان و نوجوانانی که چای روضه حسین(ع) نمک گیرشان کرده است.

جوانانی نیز در این راه خود را وقف زائران حسین(ع) کرده اند، گرچه در ظهر عاشورای حسین نرسیدند تا جنگ نابرابر با یزیدیان را برابر کنند اما خاک پای زائران اباعبدالله را می روبند تا خود را مهیای ظهور امام عصر کنند و منتقم خون حسین(ع) شوند.

تعدادی از جوانان گلستانی در عمود 285 موکب آستان قدس سازمان فضای مجازی سراج خدمات موبایلی و اینترنتی به زوار ارائه می دهند، به گفته محمد اسماعیلی، یکی از جوانان گلستانی خادم در این موکب، زائران زیادی در خیل جمعیت از همراهان خود جدا شده و راه ارتباطی با آنان پیدا نمی کنند که به همت خادمان حاضر در این عمود مشکل آنان رفع می شود.

این جوان فعال فضای مجازی استان گلستان تعمیر موبایل، راه اندازی ارتباط اینترنتی و برقراری تماس با ایران را از جمله خدمات خادمان فضای مجازی سراج خواند و افزود: استقبال زوار از این غرفه به حدی بوده که هر روز بعد از اذان صبح تا 2 شب هر چهار خادم گلستانی به صورت مداوم مشغول رفع مشکلات تلفن های همراه زوار هستند.

وی دعای زائران اباعبدالله(ع) را بالاترین مزد برای خدمت خواند گفت: تصاویر عجیب زیادی در این غرفه شاهد بودیم، دختر انگلیسی زبانی بود که اصلا فارسی بلد نبود اما با مداحی حسین(ع) آنچنان اشک میریخت که گویی متوجه کلمات می شود، اینجا عشق حسین(ع) مرزهای زبانی و جغرافیایی را درنوردیده و قلب ها را تسخیر کرده است.

تصاویر این موکب را در زیر می بینید:

karbala golestan8

karbala golestan1

karbala golestan2

karbala golestan3

karbala golestan4

karbala golestan6

karbala golestan5

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار