گزارشی زیبا و خواندنی از دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سید احسان حاجی حتملو؛

پدر بزرگ می خواهد او را از خواب بیدار کند، چند ساعتی می شد که خوابش برده بود، سید محمد طه غرق در خوابی زیبا بود نمی دانم شاید خواب پدر ندیده اش را می دید که با ورود ما و سرو صدای ما هم بیدار نمی شد؛ پدرشهید حتم لو می گوید: محمد طه مرد خانه ماست.

"محمد طه "مرد خانه ماست/هدیه تولیت امام هشتم به فرزند مدافع حرم / حرمت شهدای مدافع حرم را نگه داریم

به گزارش گلستان24، پدر بزرگ  می خواهد اورا از خواب بیدار کند، چند ساعتی می شد که خوابش برده بود، سید محمد طه غرق در خوابی زیبا بود نمی دانم شاید خواب پدر ندیده اش را می دید که با ورود ما و سرو صدای ما هم بیدار نمی شد؛ پدرشهید حتم لو می گوید: "محمد طه مرد خانه ماست."

801670 671

قداست و حرمت مدافعان حرم با حرف شکستنی نیست

پدر بزرگ می خواست یادگار پسر شهید بیدار شود تا بگوید که فرزند شهید حتم لو بیدار است و  حرمت حرم عمه را مانند پدر نگه دارد .

قداست و حرمت مدافعان حرم با حرف شکستنی نیست چه در دانشگاه ها که دانشجویانی از روی نا آگاهی سخن بگویند  و برخی مردم کوچه بازار و متاثر از دشمنان. آری؛ معامله با خداوند با تهمت خدشه دار نمی شود.

"محمد حاجی حتم لو"، پدر شهید "سید احسان حاجی حتم لو" در پاسخ به به ابراز تاسف و شرمندگی توسط "داوود خاندوزی" فعال رسانه ای گلستانی  در پی بی حرمتی به شهدای مدافع حرم در دانشگاه منابع طبیعی گرگان، می گوید: عده ای می پندارند که مدافعان حرم برای پول به سوریه و عراق می روند و خود را دربرابر گلوله های دشمن می گیرند  که این پندار کاملا غلطی است، آنها  درس آموخته مدرسه عاشورای حسین(ع) هستند و تنها برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) مبارزه می کنند.

resized 801675 213

مدافع آرمان‎های شهدای مدافع حرم باشید

حتم لو با بیان اینکه در برابر این بی حرمتی ها سکوت می کنیم ، افزود: از خداوند می خواهیم از سر تقصیراتشات بگذرد و آنها را هدایت کند.

وی تاکید کرد: سید احسان داوطلبانه به سوریه رفت، آنقدر مخلص بود که به مادیات توجه نمی کرد و بسیار ساده زیست بود.

حتم لو در بخشی از سخنان خود در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درخصوص مخالفت رئیس جمهورجدید امریکا با داعش، گفت: امریکا خود سازنده داعش است، امریکا حرفش حرف نیست،  مقام معظم رهبری به خوبی از آن بعنوان کشوری غیر قابل اعتماد یاد می کند.این را همه مسئولان و ملت باید درک کنند که امریکا فرقی نخواهد کرد و همیشه دشمن درجه یک کشور و مسلمانان خواهد بود.

وی در خاتمه از اصحاب رسانه خواست: مدافع آرمان‎های شهدای مدافع حرم باشید تا نام و راه پر عظمتشان که هماه راه سید الشهدا بود زنده بماند.

resized 801676 466

 به برکت خون شهدای مدافع حرم ماست که دولت سوریه پابرجا مانده است

نشستن پای صحبت پدران و مادران شهدا آنقدر لذت بخش است که  ثانیه و دقایق از دستت خارج می شوند اماشیرینی مصاحبت با آنان در جانت رخنه می کند.

عبدالجواد عموزاد، نایب رئیس بسیج رسانه گلستان  نیز از خبرهای خوب در سوریه و عراق برای خانواده شهید مدافع حرم گلستانی خبر می دهد و می گوید: حلب در سوریه و موصل در عراق به عنوان آخرین نفس های بقایای داعش در حال آزادسازی هستند که این موفقیت  به برکت خون شهدای مدافع حرم ماست که دولت سوریه 5 سال است که پابرجا مانده است.

وی ملت ما را همواره مدیون حاجی حتم لوها خواند و اذعان کرد: قطعا اگر این دلاوریها و رشادتها نبود امروز نمی توانستیم با این اطمینان و امنیت حرف بزنیم و در کشوری زندگی کنیم که آسایش و امنیت آن زبانزد مردم دنیاست.

فعال رسانه ای استان گلستان خاطرنشان کرد: رسانه ها و خبرنگاران بسیجی به مدافعان شهدای حرم و آبروی آنها هستند و نخواهند گذاشت عده ای بی اطلاع و ناآگاه دستاوردهای این عزیزان را مخدوش جلوه دهند.

resized 801680 473

راه و رسم شهدای مدافع حرم را راه و روش ائمه اطهاراست

شهدا را نمی شود متعلق به نسلی خاص عنوان کرد؛ 80 و 70 و 60 فرق نمی کند، قدر دان باشی و اهل تفکر؛ جوان دهه هفتادی هم هرکجا باشد خود را خاک پای خانواده های شهدا خطاب می کند.

هادی احمدی فعال رسانه ای گلستانی و دانشجوی ترم یک دانشگاه علوم رضوی مشهد و از جوانان دهه 70 است که می گوید: اردات به شهدا در گوشت و پوست جوانان ایرانی ریشه دوانده است  که کیلومترها آن طرف تر و درجوار  امام رئوف هم مهر آنها در دل می افتد و هر زیارتی را با نام یاد شهدای مدافع حرم بجا می آورده است.

وی که حامل هدایای آستان قدس رضوی  برای سید محمد طه بود، می گوید:  همیشه از اینکه نمی توانستم کاری برای شهید حتم لو بکنم ناراحت بودم تا اینکه به یکی از دفاتر آستان قدس رفتم و هدایای ناقابلی برای سید طه(فرزند شهید) گرفتم و گفتم به خانواده تقدیم کنم.

وی راه و رسم شهدای مدافع حرم را راه و روش ائمه اطهار دانست و تاکید کرد: امروز همه باید به این عزیزان احترام بگذارند و بر رسانه ها هم واجب است تا از حریم مدافعان حرم دفاع کنند.

در این دیدار هدایای اهدائی تولیت آستان مقدس بارگاه امام هشتم (ع) به فرزند خردسال شهید مدافع حرم " حاجی‎حتم‎ لو" اهداء شد.

انتهای پیام/ کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار