شیخ جنجالی مصر با انتشار بیانیه ای "مهم" در صفحه خود در فیسبوک، خود را مهدی منتظَر نامید و از مردم خواست با وی بیعت کنند!

به گزارش گلستان24، شیخ جنجالی مصر با انتشار بیانیه ای "مهم" در صفحه خود در فیسبوک، خود را مهدی منتظَر نامید و از مردم خواست با وی بیعت کنند!

به گزارش العالم، محمد عبدالله نصر مشهور به "شیخ میزو" که از فارغ التحصیلان الازهر مصر است و به نظر می رسد قوۀ عاقلۀ خود را از دست داده، در فیسبوک نوشت: بدین وسیله اعلام می کنم که من امام مهدی منتظر (محمد بن عبدالله) هستم! که در پیشگویی ها نامش ذکر شده و آمده ام تا زمین را پر از عدل کنم (!) و از تمامی مسلمانان سنی و شیعه و ملل کشورهای جهان می خواهم که با من بیعت کنند!

 

شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد! +عکس

 

وی که حتی نام صحیح حضرت صاحب الزمان (عج) را هم نمی داند، سپس به دو حدیث از کتب موسوم به "صحیح" اهل سنت، یعنی سنن ابی داوود و ترمذی اشاره کرده که به نقل از پیامبر اکرم (ص) می گوید: اگر تنها یک روز از عمر زمین باقی مانده باشد، خدا آن روز را آنقدر طولانی می کند که مردی از اهل بیت من ظهور کند... و زمین را پر از عدل و داد کند، چنان که از ظلم و جور پر شده است.

گفتنی است، شیخ میزو که در الازهر درس خوانده و پس از انقلاب ژانویه مصر سر و کله اش پیدا شد و او را "خطیب میدان التحریر" نامیده اند. وی نظرات جنجالی زیادی دارد و در مصر او را به "توهین به ذات الهی" هم متهم کرده اند.

 

شیخ جنجالی مصر، ادعای مهدویت کرد! +عکس

ادعای مهدویت شیخ جنجالی مصر در فیسبوک!


منبع: صراط

ارسال نظر

آخرین اخبار