نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور در شرایط حاضر گفت: مجلس دهم در شرایط و مقطع حساس کشور سکان قانونگذاری را به دست گرفته است.

مجلس دهم در مقطع حساس کشور قرار گرفته است/ گنبدکاووس باید به جایگاه واقعی‌اش برسد

به گزارش گلستان24، قره‌جه طیار ظهر امروز و در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: نخستین جلسه‌ای است که در شورای اداری شهرستان به عنوان نماینده مردم حضور پیدا می‌کنم و از این بابت بسیار شاکرم که توفیق حضور در جمع مدیران یکی از شهرهای ولایی و شهیدپرور حضور دارم.

* رسالت مجلس دهم سنگین‌تر از گذشته است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تأ‌کید بر اینکه مجلس دهم در یک مقطع حساس و تاریخی سکان قانون گذاری و نظارت را بر عهده گرفته است، گفت: امروز کشور با مشکلات بزرگی از جمله بیکاری جوانان، تعطیلی و نیمه‌تعطیلی کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی، کاهش صادرات، رکود اقتصادی و ... مواجه است که رسالت مجلس دهم را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.

طیار با اشاره به اینکه عمده این مشکلات مرتبط با تحریم‌های ظالمانه تحمیلی دشمنان ما به ویژه آمریکای جنایتکار است، خاطرنشان کرد: در کنار مقابله با تحریم‌ها باید با نگاه به درون در صدد حمایت از نیروی کار داخلی و فرزندان توانمند و نخبه کشورمان نیز باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با هوشمندی و اشراف کامل بر اوضاع کشور بیکاری و رکود را دو معضل مهم و اساسی کشور دانستند و همه ما نمایندگان را برای تلاش در مسیر رفع این دو مشکل موظف کردند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی مبارزه با قاچاق کالا، توجه به تولید ملی و نگاه درون‌زا در اقتصاد کشور را توصیه‌های دیگر مقام معظم رهبری به نمایندگان برشمرد و تصریح کرد: البته رهبر معظم انقلاب در کنار مسائل اقتصادی به موضوع فرهنگ نیز به طور ویژه‌ای تاکید کردند.

طیار با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از پدید آمدن نوعی ولنگاری فرهنگی در کشور انتقاد کردند، افزود: امروزه طلاق، اعتیاد، فساد، درگیری‌های فیزیکی و امثال اینها کشور را به سمت بحران‌های اجتماعی برده که ضروری است در برابر این معضلات چاره‌اندیشی فرهنگی شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مدیران و مسؤولان شهرستان گنبدکاووس به موضوع فرهنگ ادامه داد: مساله اقتصاد به عنوان یک اولویت کشور موضوع مهمی است اما این مهم نباید ما را از فرهنگ که زیربنای همه مسائل است باز بدارد زیرا اگر فرهنگ مورد لطمه واقع شود نمی‌توان با اقتصاد صرف انقلاب را به اهداف متعالی‌اش برسانیم.

* مدیران همکاری و مساعدت خود را در اجرای طرح‌های فوری گنبدکاووس بیشتر کنند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر رفع محرومیت از روستاهای گنبدکاووس تصریح کرد: برخی از برنامه‌ها از جمله زهکشی زمین‌های بخش داشلی‌برون، توسعه ورزشگاه‌ها، توسعه مراکز علمی و آموزشی، رفع مشکل آب شرب شهر و روستاها باید در اسرع وقت صورت پذیرد.

طیار از همه مدیران و مسئولان حاضر در جلسه خواست همکاری و مساعدت خود را در اجرای طرح‌های فوری شهرستان بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک و همیاری یکدیگر بتوانیم گنبدکاووس را به عنوان مهمترین شهرستان شرق استان به جایگاه واقعی‌اش در استان در حوزه‌های مختلف برسانیم.

گفتنی است در این جلسه محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و حجت‌الاسلام علی بیات امام جمعه موقت گنبدکاووس نیز در این جلسه پیرامون ماه مبارک رمضان و الزامات اداری و اخلاقی آن سخنانی را مطرح کردند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار