فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری مخترع کلاهبردار در این شهرستان خبر داد.

مخترع قلابی در کردکوی دستگیر شد

به گزارش گلستان24 ؛ سرهنگ محمود علی‌فر امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، در خصوص دستگیری فردی که با جعل عنوان اقدام به کلاهبرداری در این شهرستان کرده بود، اظهار کرد: این فرد 35 ساله ساکن این شهرستان است که در مهرماه سال جاری به یکی از مدارس شهرستان کردکوی مراجعه کرد و با جعل و سوء استفاده از عناوین دولتی، سعی در جلب اعتماد کارکنان این مدرسه را داشته است.

مخترع قلابی در کردکوی دستگیر شد

وی ادامه داد: متهم که خود را مخترع و عضو انجمن نخبگان کشور معرفی کرده بود، با طرح مسئله تاسیس یک شرکت و جلب اعتماد کارکنان، سهام این شرکت را با وعده سود بالا به فروش رسانده و در مجموع مبلغ 65 میلیون تومان را از کارکنان این مدرسه دریافت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطرنشان کرد: پس از آنکه برخی از کارکنان نسبت به اخذ برگه سهام اقدام کردند، متهم برگه دست‌نویسی به آنها تحویل داد و حتی در برابر تقاضای بازگشت اصل پول از سوی کارکنان این مدرسه، متهم دوباره با جعل برخی عناوین دولتی به آنها اعلام کرد که این پول‌ها به صندوقی ریخته شده که بازگشت آن مستلزم زمان و طی مراحل اداری است.

علی‌فر بیان کرد: با توجه به حساس بودن موضوع، بررسی این مسئله با هماهنگی دستگاه قضایی، به طور جدی در دستور کار انتظامی شهرستان کردکوی قرار گرفت که پس از شناسایی متهم و جمع‌آوری مستندات، وی روزهای گذشته در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری منکر هرگونه بزه انتسابی می‌شد، در نهایت پس از مشاهده مستندات پلیس و مواجه با شکایت کارکنان مدرسه مذکور، به جرم خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و در نهایت روانه زندان شد.

علی‌فر در پایان گفت: تا به امروز 6 نفر شکایت خود از این فرد را در انتظامی شهرستان و دستگاه قضایی مطرح کردند.

انتهای پیام/


منبع : رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار