مدل ها فضای مجازی را پرکردند

پدیده مدلینگ یکی از آفت های فرهنگی سال های اخیر است که در میان جوانان جویای نام رواج پیدا کرده و منجر به سوء استفاده برخی از مدل ها شده است.

فعالیت مدلینگ ها در جنگل های شمال! + عکس

به گزارش گلستان24،پدیده مدلینگ یکی از آفت های فرهنگی سال های اخیر است که در میان جوانان جویای نام رواج پیدا کرده و منجر به سوء استفاده برخی از مدل ها شده است.

بنابراین گزارش، مدلینگ که این روزها از رواج گسترده اش در شبکه های اجتماعی خبرهایی به گوش می رسدبا انواع سوء استفاده های جنسی به ویژه از زنان همراه بوده است و در برخی از موارد عکاسان این مدل ها اقدام به اخاذی و انتشار گسترده تصاویر  عریان مدلینگ ها در کانال های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی نموده اند.

 

فعالیت مدلینگ ها در جنگل های شمال! + عکس

 


اخیراً پدیده مدلینگ که در سایه عدم برخورد فوری مسئولان رنگ و بوی دیگری هم دیگر است، سر از جنگل های شمالی در آورده که به دلیل عدم حضور گشترده مردم و خلوت بودن فضای جنگل ها مدلینگ ها با کشف حجاب گسترده و عریان شدن تصاویرشان را با عکاس های مرد اخذ کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند!
 

فعالیت مدلینگ ها در جنگل های شمال! + عکس

 


نگاهی به برخی از کانال ها و گروه های مجازی نشان از این پدیده قبیح در سطح کشور دارد که لازم است نهادهای مسئول با دقت و نظارت بیشتری از رواج گسترده تر این پدیده منحوس جلوگیری کنند.

منبع:شهدای ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار