رئیس دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن گرامیداشت 16 آذر(روز دانشجو) گفت: محور و پیام اصلی این روز استکبارستیزی و عدالت خواهی است.

پیام اصلی روز دانشجو استکبارستیزی است/ اجرای 117 برنامه ذیل کنگره شهدای دانشجوی گلستان

به گزارش گلستان24، علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، امروز در حاشیه کنگره شهدای دانشجوی استان گلستان که ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان برگزار شد گفت: این کنگره در محیط علم و دانش با هدف ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در میان قشر دانشجویی که باید با این فرهنگ رشد و پرورش پیدا کنند برگزار شد.

علی نجفی نژاد

وی تداوم این راه بزرگ و الهی را از ملزومات یادگیری نسل حاضر خواند و افزود: کنگره شهدای دانشجو از یک سال گذشته در جهت اجرای سیاست های شورای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان بیش از 117 برنامه مدون را در قالب 9 سرفصل موضوعی در دانشگاه های سراسر استان برگزار کرد.

نجفی نژاد از جمله عناوین برنامه های برگزار شده در این مدت به برگزاری یادواره شهدا، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات قرآن و عترت، نمایش با موضوع شهادت، بصیرت و ولایت، ساخت مستند شهدای دانشجو، تولید نرم افزاد شهدای دانشجو و برگزاری المپیادهای ورزشی در دانشگاه های سراسر استان اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: برآوردهای ما نشان می دهد بیش از 31هزار دانشجو در برنامه های کنگره دانشجویی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان شرکت کردند که این حضور پرمعنا افتخار بزرگی برای مجموعه آموزش عالی بشمار می رود.

نجفی نژاد در پایان با اشاره به شهادت سه دانشجو در 16 آذر 32 و نامگذاری این روز به عنوان روز دانشجو، ابراز کرد: محور و پیام اصلی این روز استکبارستیزی و عدالت خواهی است که 69 شهید دانشجوی استان گلستان و 4000 شهید سرافراز استان سرسبزمان نیز این آرمان ها به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار