مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از جان باختن یک عابر در تصادفی با یک اتوبوس خط بی آر تی خبر داد.

BRT ولیعصر سر یک زن رامتلاشی کرد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ، اظهار داشت:‌ در اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در حوالی چهارراه ولیعصر عابر در دم جان سپرد.

 

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در هنگام عبور عابر پیاده چراغ عابر قرمز بود و پلیس راهنمایی و رانندگی هم اکنون در حال بررسی سرعت اتوبوس و جزئیات حادثه هستند.

حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، گفت: خانمی که در حال گذر از تقاطع طالقانی - ولیعصر بود در تصادف با اتوبوسی در حال حرکت در خط ویژه بی آر تی راه‌آهن تجریش در دم جان باخت.

به گفته عباسی، این تصادف در ساعت 7:06 صبح روی داده است و به علت متلاشی شدن سر عابر تشخیص هویت وی ممکن نیست.

جزئیات حادثه

سرهنگ پرویز حسینی معاون ترافیکی پلس راهور فاتب به تشریح جزئیات تصادف امروز صبح تهران پرداخت و اظهار داشت: تصادف در ساعت7 صبح در تقاطع ولیعصر- طالقانی رخ داد.

معاون ترافیکی پلس راهور فاتب تصریح کرد: در این حادثه خانمی 47 ساله در هنگام چراغ قرمز عابر در حال عبور از خط عابر پیاده بود که اتوبوس با وی تصادف می‌کند که در برخورد اولیه اتفاق خاصی نمی‌افتد چرا که عابر از جلوی اتوبوس رد می‌شود و در ادامه به لبه گلگیر برخورد می‌کند اما متاسفانه در ادامه به دلیل عدم توجه کافی راننده، چرخ عقب اتوبوس از روی وی رد می‌شود که منجر به کشته شدن عابر پیاده می‌‌شود.

این مقام ارشد راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در این حادثه 50 درصد عابر پیاده مقصر است چرا که در هنگام چراغ قرمز،‌ از خط عبور کرده است و راننده نیز به دلیل عدم توجه کافی به جلو 50 درصد مقصر است.

سرهنگ حسینی در پاسخ به دیگر پرسشی در مورد سرعت اتوبوس گفت: فیلم‌های موجود در سر صحنه بازبینی شد و سرعت اتوبوس مجاز تشخیص داده شد.

منبع : مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار