مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس باحضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گلستان معرفی و از تلاش های مدیر قبلی این اداره قدردانی شد.

رئیس جدید آموزش و پرورش گنبدکاووس معرفی شد

به گزارش گلستان24 به نقل از ایرنا،در این مراسم که روز شنبه در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس برگزار شد، 'فرج الله رزاقی' که پیش از این معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش گلستان بود، به عنوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس معرفی شد.

رئیس جدید آموزش و پرورش گنبد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان درمراسم تکریم و معارفه مدیر قدیم و جدید آموزش و پرورش گنبدکاووس، تغییر و تحول مدیران در نظام تعلیم و تربیت را امری طبیعی و در راستای ارتقای شاخص های این نظام دانست.

 

ابراهیم حاجیلری گفت:درسایه تلاش و همراهی همه مدیران و دست اندکاران نظام تعلیم و تربیت گلستان، این استان در حوزه آموزش موفق به کسب رتبه نخست کشور دربین دیگر استان ها شده است.

 

وی با بیان این اینکه تغییر و تحول در مدیران اداری و مدارس باید به ارتقای کیفیت شاخص های نظام تعلیم و تربیت منجر شود،گفت:در سه سال گذشته، موفقیت های خوبی درحوزه آموزش و پرورش گلستان به دست آمده است.

 

در این مراسم از تلاش های علی رضا حسین زاده مدیر سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار