رئیس کمیته بانوان نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان از برگزاری یادواره شهدای زن در مرکز این استان با حدود بیش از 3 هزار مخاطب خبر داد.

یادواره شهدای زن گلستان در گرگان با بیش از 3 هزار مخاطب برگزار شد

به گزارش گلستان24، کلثوم غفاری صبح امروز در کنگره اسوه‎های صبر و ایثار و آئین بزرگداشت 36 شهید زن استان گلستان که در مصلی نماز جمعه شهرستان علی‎آباد کتول در حال برگزاری است، اظهار کرد: کمیته بانوان نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان از یکسال قبل فعال شد و برنامه‎های گسترده‎ای در سراسر استان برنامه‎ریزی و به مرحله اجرا رسانده است.

 

وی گردهمایی همسران، بانوان و خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در قالب کنگره اسوه‎های صبر و استقامت به فال نیک گرفت و تصریح کرد: اسوه‎هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و از حماسه‎ها را پشتیبانی کردند زنان غیوری که به تن فرزندان و همسران‎شان کفن پوشاندند و آنها را به میادین ظلم فرستادند اینها بانوان اسوه‎های صبر و استقامت هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: حضور مادران، همسران و خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این کنگره تجدید میثاق با شهدایی است که برای آرمان‎های دینی و میهنی که حماسه خلق کردند و جان خود را در این راه تقدیم کردند.

برگزاری یادواره شهدای زن استان گلستان در گرگان/ برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی برای اثبات توانمندی بانوان گلستان

غفاری با بیان اینکه فعالیت‎های کمیته بانوان اجلاسیه شهدا با رویکرد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت انجام گرفته است، افزود: این برنامه‎ها به عنوان مصادیق امر به معروف و زنده نگه داشتن ایثار و شهادت انجام شد.

وی از برگزاری یادواره شهدای زن استان گلستان در گرگان خبر داد و گفت: این برنامه با استقبال خوب و با حضور حدود بیش از 3 هزار مخاطب برگزار شد.

رئیس کمیته بانوان نخستین اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان با اشاره به سایر برنامه‎های این کمیته بیان کرد: همایش اسوه‎های صبر در گرگان و شهرهای مختلف سراسر استان، برگزاری محافل انس با قرآن، محافل شعر همایش استانی کهکسانی بر خاک با محور نقش زنان در دفاع مقدس انجام شده است.

غفاری از برگزاری جشنواره‎های متعدد فرهنگی و ورزشی ذیل اجلاسیه شهدای استان خبر داد و گفت: جشنواره غذاهای بومی و محلی برای اثبات توانمندی بانوان در سطح استان برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار