تازه ترین پست اینستاگرام نجم الدین شریعتی به عیادت از حجت الاسلام و المسلمین قرائتی اختصاص یافت.

عیادت مجری جوان تلویزیون از حاج آقا قرائتی/ بیان خاطره ای شیرین +عکس

نجم الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا در صداوسیما به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، به عیادت حاج آقا قرائتی رفتند.

 

به گزارش گلستان24، نجم الدین شریعتی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: «خاطره -استودیو؛ لحظاتی قبل از برنامه به حاج آقای قرائتی عرض می کنم فلان بحث هفته گذشته خیلی مورد استقبال واقع شد و ایشون با تواضع میگن که: "من کاره ای نیستم، همه اینا لطف خداست" بعد یهو بغض می کنن در جواب نگاه کنجکاو من با همون لهجه ی شیرین کاشونی می گن: آقای شریعتی! اگه روز قیامت خدا بهم بگه: " قرائتی! ما میلیونها دل رو در اختیارت قرار دادیم؛ اما تو یه دل داشتی به ما ندادی" من چی باید بگم!؟ این حال خوش ایشون رو و این نگاه توحیدی پر از درس رو توی لحظاتم مرور می کنم اینکه تو این سال ها به چی دل بستم و به کی #دل دادم!؟

 

عکس نوشت: امروز توفیق شد تا به همراه جناب حجت الاسلام #حسینی_قمی و عزیز دلم جناب رکنی، دقایقی از حاج آقای #قرائتی نازنین که چند روزیه در بیمارستان بستری هستن ‎عیادت کنیم. الحمدلله ‎حالشون خوبه سلام و احوالپرسی دوستان رو منتقل کردیم ایشون هم متقابلا به همه سلام رسوندن. با همون روحیه ی همیشگی».

 

 

منبع: جام نیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار