کاری از استودیو فانرا؛

بازی کلاغ دریده یک بازی ایرانی Action/Side-scroller خنده دار است که طی مدت یک سال توسط استودیو جوان اما حرفه ای فانرا و توسط یک تیم ده نفره طراحی و ساخته شده است.

«کلاغ دریده» ، بازی جذاب و طنز ایرانی / در این بازی توجه خاصی به موسیقی شده است

گلستان24 گزارش می دهد:

تا به حال شده در حال قدم زدن باشید و غرق در افکارتان که مورد اصابت دقیق فضله یک پرنده قرار بگیرید. این اتفاق یک سال پیش برای بچه های استودیو بازی سازی فانرا افتاد و درست مثل همان سیبی که بر سر نیوتن خدا بیامرز فرود آمد موجب شکل گیری ایده بازی کلاغ دریده گردید!

 

کلاغ دریده 1

 

در بازی کلاغ دریده شما در نقش کلاغ ها قرار می گیرید تا یک بار هم دنیا را از دید آنها مشاهده کنید و دشواری هدف گیری فضله و البته لذت اصابت را با تمام وجود بچشید.

 

کلاغ دریده2

 

بازی کلاغ دریده یک بازی ایرانی Action/Side-scroller خنده دار است که طی مدت یک سال توسط استودیو جوان اما حرفه ای فانرا و توسط یک تیم ده نفره طراحی و ساخته شده است. در این بازی شما کنترل انواع متنوعی از کلاغ ها را در دست می گیرید که باید پرواز کرده و به طرق مختلف از جمله کثیف کردن روی انسان ها امتیاز جمع کنند.

 

کلاغ دریده3

 

هر کلاغ ظاهر گرافیکی، شخصیت، لهجه و قدرت ویژه و ماموریت های خودش را دارد و تجربه جدیدی را به کاربر می دهد. همچنین سازندگان این بازی تصمیم دارند به زودی کلاغ ها، محیط های بازی و تجهیزات متنوعی را به بازی اضافه کنند و امکانات بازی آنلاین از جمله لیگ، تورنومنت، رقابت دونفره آنلاین و اتحاد را نیز فراهم آوردند.

 

کلاغ دریده4

 

در ساخت بازی کلاغ دریده تلاش شده به جذابیت ایده و خنده دار بودن دیالوگ ها اکتفا نگردد و این در گیم پلی اعتیاد آور، کنترل لذت بخش بازی و گرافیک بالای آن به وضوح دیده می شود. در این بازی همچنین توجه خاصی به موسیقی شده و موسیقی جاز خاص بازی با صدای کلاغ توسط یکی از آهنگسازهای خوب کشورمان طراحی و ساخته شده است.

 

کلاغ دریده5

 

کلاغ دریده یک بازی ایرانی با کیفیت مثال زدنی است که ضمن دنباله روی از بازی های موفق طنز ایرانی سعی کرده کیفیت هنری و اجرایی در حد استانداردهای بین المللی داشته باشد. همچنین به گفته سازندگان این بازی قرار است به زودی کلاغ ها، محیط های بازی و تجهیزات متنوعی به بازی اضافه شود و امکانات بازی آنلاین از جمله لیگ، تورنومنت، رقابت دونفره آنلاین و اتحاد نیز فراهم گردد که در این صورت می تواند یکی از بهترین تولیدات بازی موبایل ایران محسوب شود. در ساخت بازی کلاغ دریده تلاش شده به جذابیت ایده و خنده دار بودن دیالوگ ها اکتفا نگردد و این در گیم پلی اعتیاد آور، کنترل لذت بخش بازی و گرافیک بالای آن به وضوح دیده می شود. در این بازی همچنین توجه خاصی به موسیقی شده و موسیقی جاز خاص بازی با صدای کلاغ طراحی و ساخته شده است.

 

کلاغ دریده6

 

استودیو فانرا در پروژه کلاغ دریده تمام تلاش خود را کرده تا سطح بازی های اکشن خنده دار را در کشور بالا برده و تجربه لذت بخشی را همزمان برای کاربران حرفه ای و مبتدی به ارمغان بیاورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار