سردار قربانی در یادواره شهدای عملیات کربلای 4:

فرمانده لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: استان گلستانی که از دوران دفاع مقدس با چهار هزار شهید سرافراز بیرون آمد آن هم شهدای اهل سنت و تشیع، این نشان از اطاعت پذیری از ولایت بوده است.

استان گلستان نماد ولایت پذیری و وحدت است / پیروزی شهدا در بدترین شرایط اقتصادی رقم خورد

به گزارش گلستان24، سردار مرتضی قربانی فرمانده لشگر 25 کربلا دوران دفاع مقدس در سومین یادواره شهدای عملیات کربلای4 استان در مسجد امام محمد باقر(ع) با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای جنگ تحمیلی بالاخص شهدای کربلای 4 اظهار کرد: رشادت های جوانان غیور ما در دوران دفاع مقدس نباید از ذهن ها بیرون برود.

سومین یادواره شهدای عملیات کربلای4 استان گلستان/تصویری

سردار قربانی تاکید کرد: کسانی که دوران دفاع مقدس را درک کرده اند نباید از بازگو کردن خاطرات به نسل های آینده غافل بشوند، باید اهداف و انگیزه شهداء برای نسل های بعد بازگو شود تا خدای ناکرده گمراه نشوند.

فرمانده لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره دشمنی دولت های استکبار افزود: استکبار جهانی هیچ گاه دست از دشمنی با ما برنمی دارند، همیشه و همه حال در حال دشمنی با ما هستند و دائماً در حال ایجاد نقشه های جدید بر علیه کشور ما هستند.

قربانی با تحسین از برگزاری این یادواره گفت: بعد از انقلاب اسلامی بحمدالله هفته ای نیست که یادی از خانواده های شهداء انجام نشود، دشمن ما در حال برنامه ریزی است تا این محافل شهداء کمرنگ یا اصلاً برگزار نشود.

ارتش و سپاه جدایی ناپذیر هستند

سومین یادواره شهدای عملیات کربلای4 استان گلستان/تصویری

وی ادامه داد: ارتشی و سپاهی یک نیرو هستند و تحت ولایت برای حفظ این انقلاب می کوشند، بیگانگان در حال جدایی انداختن میان این دو نیروی نظامی کشور هستند، این تفکر دشمن است که این دو نیروی نظامی جدای از هم حرکت کنند.

سردار قربانی با اشاره به اینکه به وسیله شهداء در مقابل کفر ایستادگی کرده ایم بیان کرد: دنیای کفر و استکبار را به وسیله شهدا سر جایشان نشانده ایم و توانستیم عزت پیدا کنیم.

فرمانده لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس یادآور شد: افتخار و افرین بر شمایی که یکی از بزرگترین مراسم و محفل 4000 شهید استان گلستان را برگزار کرده اید، مراسمی برگزار شد که در کشور الگو شده است.

استسومین یادواره شهدای عملیات کربلای4 استان گلستان/تصویری

ان گلستان نماد ولایت پذیری و وحدت

 

قربانی استان گلستان را نماد ولایت پذیری و وحدت دانست و افزود: استان گلستانی که از دوران دفاع مقدس با چهار هزار شهید سرافراز بیرون آمد آن هم شهدای اهل سنت و تشیع، این نشان از اطاعت پذیری از ولایت و رهبری بوده است.

قدرتی به نام توکل در مقابل عراق پیروز شد

وی تصریح کرد: قدرت نظامی کشور عراق در آن زمان چندین برابر کشور ما بوده است، وقتی این دو قدرت را کنار هم می گذاشتیم درصد پیروزی عراق بر ایران 95 درصد به 5 بود.

فرمانده لشگر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما بعد از پیروزی توانستیم 13هزار تانک و نفر بر از عراق غنیمت بگیریم، علت این پیروزی ها چیزی غیر از توکل به خداوند نبوده است.

پیروزی در بدترین شرایط اقتصادی

سومین یادواره شهدای عملیات کربلای4 استان گلستان/تصویری

سردار قربانی افزود: در زمان جنگ کشور ما دارای بدترین شرایط امکانات و اقتصاد بودیم، ولی با این وجود رشادت های جوانان ما و توکل بر خداوند توانستیم در حال حاضر، یکی از کشورهای قدرتمند منطقه باشیم.

وی عامل قدرتمندی ایران را شهداء دانست و بیان کرد: همه ما پیرو قرآن هستیم، شهدایی که رفته اند و از سیم و مین و گلوله حراسی نداشته اند تا ما امروز با قدرت در مقابل استکبار ایستادگی کنیم.

وجود 12میلیون جوان مجرد فاجعه است

قربانی در پایان با ابراز نگرانی از وضعیت ازدواج جوانان افزود: در حال حاضر ما حدود 12 میلیون نفر پسر و دختر دم بخت داریم که مجرد هستند، این یک فاجعه است، بزرگتر ها باید وضعیت ازدواج جوانان را فراهم بکنند.

انتهای پیام/ طوبی گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار