دسامبر ماه پیش‌بینی‌های صنعتی است و پیشرفت‌ در زمینه‌های مختلف فناوری و یا زنگ خطرهای اقتصادی اعلام می‌شود. یکی از این خبرها خاموشی ۲۴ ساعته اینترنت در سال ۲۰۱۷ است.

اینترنت در سال ۲۰۱۷ خاموش می شود!

این خبر بعد از مصاحبه با جیمز کاردر، مدیر امنیت اطلاعات و معاون شرکت فناوری‌های امنیتی ایالات متحده به‌نام LogRhythm اعلام شد. البته وی مکان اصلی این قطع اتصال را اظهار نکرد و اعلام کرد این اتفاق یک مورد فنی نیست که کاربران در آپلود سلفی‌های خود مشکل داشته باشند. 
 
به گزارش گلستان24، یکی از دلایل این قطع اتصال آزمایش موشک‌ها در داخل اقیانوس بوده و از دیگر دلایل اعلام شده حمله DDoS عظیم به DynDNS است که به موجب  آن تویتر و اسپاتیفای برای چند ساعت از کار افتادند. 

 
وی در ادامه افزود: زمانی که بزرگترین سایت‌های دنیا که از اینترنت ایالات متحده بهره می‌برند به مدت چند ساعت قطع می‌شوند قطع ۲۴ ساعته اینترنت دور از ذهن نخواهد بود. 
 
سایمون هووی، مدیر اجرایی استرالیایی شرکت LogRhythm اظهار کرد: در سال آینده باج افزارها برروی گوشی‌های همراه رایج‌تر از قبل شده و از مالکان بی‌خبر گوشی اخاذی خواهد شد. 
 
وی مدیر فروش شرکت مذکور بوده و در ادامه افزود: مهاجمان به کاربران حمله کرده و اطلاعات شخصی آنان را ذخیره و از فرد موردنظر در مورد انتشار و یا پاک کردن آنها اخاذی می‌کنند. 
 
منبع:ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار