سرپرست توزیع نیروی برق گمیشان گفت: تلفات موجود برروی شبکه های فشار ضعیف و متوسط شهرستان گمیشان کم و به حداقل می رسد.

تلفات شبکه های برق گمیشان کم می شود

به گزارش گلستان24، ​ وحید کوهساری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:تلفات یعنی تفاوت انرژی خریداری شده و فروخته شده می باشد که یکی از آیتم های تلفات ، شبکه های فرسوده فشار ضعیف و متوسط بوده که خوشبختانه با تخصیص اعتباری بالغ بر 960 میلیون تومان از محل کاهش تلفات درحال اصلاح و بروزرسانی می باشد.

وی گفت :شناسایی محل های بازسازی و اصلاح شبکه های فرسوده فشارضعیف و متوسط توسط کارشناسان مربوطه در بررسی های فنی و با هدف رفع مشکلات مردم خصوصا" رفع ضعف ولتاژ طی یک الی دوسال قبل صورت پذیرفت که پس از رایزنی و مکاتبات مکرر با شرکت توزیع نیروی برق استان و شرکت توانیر، اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته و بازسازی و اصلاح آن درحال انجام است.

کوهساری افزود :از محل اعتبارات مقرر گردیده است که به تعداد 21 دستگاه پست هوایی(نصب ترانس) ،2350 متر از شبکه های فشار متوسط و 8900 متر شبکه فشار ضعیف بصورت احداث شبکه جدید با کابل خودنگهدار در سطح شهرستان گمیشان  اجرا شود که خوشبختانه از بدو شروع تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

وی اظهارداشت : از مردم شهرستان تقاضا دارم که همکاری لازم با کارشناسان اداره برق جهت اجرایی نمودن این پروژه ها خصوصا" در بحث حریم ها داشته باشند چرا که این پروژه ها بایستی ظرف یکماه آینده به اتمام برسد.

سرپرست توزیع برق شهرستان در پایان از فرماندار شهرستان ، بخشداران مرکزی و گلدشت ،مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و دیگر مسئولین که در جهت تحقق این اعتبار گامی برداشته اند تشکر خود را اعلام نمود.

خبرنگار: لقمان میرزاعلی

منبع: ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار