احمد کبیری از جوانان شایسته روستای بالاجاده شهرستان کردکوی به سمت مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی هیأت تیراندازی با کمان استان تهران منصوب شد.

جوان گلستانی مدیر روابط عمومی هیأت تیراندازی با کمان تهران شد

به گزارش گلستان24،​ احمد کبیری از جوانان شایسته روستای بالاجاده شهرستان کردکوی به سمت مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی هیأت تیراندازی با کمان استان تهران منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است:


جناب آقای احمد کبیری

سلام علیکم

نظر به شایستگی، تعهد، تجربه مفید و کاربردی شما در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی و فعالیت های رسانه ای و فرهنگی شما، به پیشنهاد نائب رئیس هیأت و به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت مدیریت اطلاع رسانی و روابط عمومی هیأت تیراندازی با کمال استان تهران منصوب می نمایم.

انتظار می رود تا در جهت هماهنگی و برنامه ریزی و اجرای برنامه ها بر اساس سیاست های هیأت رئیسه و دبیر اجرایی هیأت در عرصه برنامه های فرهنگی و روابط عمومی گام های موثری برداشته شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت از درگاه ایزد منان مسئلت می طلبم.

ذیغم تقدیمی

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان تهران

photo_2017-01-03_14-14-56

بیوگرافی احمد کبیری:

احمد کبیری متولد ١٣٧٣ شهرستان گرگان.

کبیری اهل روستای بالاجاده شهرستان کردکوی می باشد.

وی در حال حاضر دانشجوی کارشناسی کامپیوتر می باشد.

این جوان فعال تهیه کنندگی اولین رادیو روستایی آفلاین، تهیه کنندگی مجله تصویری نوبهار 1، 2 و 3، مجریگری و گزارشگری مجله تصویری نوبهار، مجریگری مراسمات استانی و شهرستانی جوان و انتظار، دانشگاه کمیل و… را بر عهده داشت.

مسئول فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه کمیل کردکوی، مشاور جوان ریاست محترم دانشگاه کمیل کردکوی، طراح و صفحه آرایی روزنامه های استانی ،عصر بیداری ،پژواک سخن و جام جم و خبرنگار روزنامه های جام جم و پژواک سخن و عصر بیداری را در کارنامه خود دارد.

گلستان 24 برای این جوان فعال شهرستان کردکوی موفقیت و سربلندی آرزومند است.

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار