مدافع انقلاب و ولایت در بستر بیماری؛

امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه رئیس اداره تبلیغات و چند تن از مسئولین شهر به عیادت عضو پیشین ستاد نماز جمعه آزادشهر رفتند.

غیبت چند ماهه عضو پیشین ستاد نماز جمعه/ امام جمعه آزادشهر از سید انقلابی عیادت کرد + تصاویر

به گزارش گلستان24،به نقل از تیتر آزاد٬ حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه شهرستان آزادشهر به همراه رئیس اداره تبلیغات و چند تن از مسئولین شهر به عیادت حاج سید امام قلی میرعرب رضی عضو پیشین ستاد نماز جمعه رفتند.

 این سید که از خیرین و متدینین شهرستان آزادشهر می باشد٬ از ابتدای انقلاب تا چند ماه پیش در تمام نماز جمعه های شهرستان شرکت مداوم داشته است.

میرعرب که بیش از ۹۳ سال سن دارد و بزرگ خاندان طایفه میرعرب رضی می باشد٬ مدتی است به دلیل کهولت سن نمی تواند در نماز جمعه شرکت کند.  

وی که همواره مدافع انقلاب و ولایت بوده است از اینکه نمی تواند در مراسمات مذهبی و تجمع های انقلابی شرکت کند ابراز ناراحتی می کند.

حضور امام جمعه و هیئت همراه در منزل وی باغث تسلی خاطر این سید ولایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهابی در این دیدار در سخنان خود به اظهار کردند: با توجه به اینکه شما در دوران سلامت و توانایی جسمی٬ در خدمت اسلام و مدافع ولایت بوده اید و اکنون نیز بر این اعتقاد پایبند هستید٬ خداوند متعال اکنون هم شما را جزء انقلابیون و مدافع ولایت بشمار خواهد آورد.

این سخنان امام جمعه باعث آرامش وی شد و سید در پایان برای همه حاضران دعا کرد و از خداوند برای آنها خیر دنیا و آخرت را طلب کرد.

w1

q3

q2

q1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار