مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان:

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: رئیس‎جمهور نسبت به شفافیت عملکرد مسئولان به عنوان یکی از حقوق شهروندی اقدام کند، خود نیز در این زمینه پیش‎قدم شود و در مسائلی مانند برجام و کرسنت و ارتباط آن با یکی از وزرایش شفاف‎سازی کند.

 آقای رئیس‎جمهور نقش برادرتان در زد و بندهای اقتصادی مایه شرمساری است/ به مردم آمار واقعی بدهید

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به نظر می‎رسد هر چه ما به انتخابات ریاست‎جمهوری نزدیک‌تر می‎شویم سخنان آقای روحانی جنبه تبلیغاتی بیشتری پیدا می‎کند، ایشان بیشتر درصدد جلب توجه مردم هستند تا اینکه آمار واقعی از عملکرد دولت ارائه دهند.

حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری

وی تصریح کرد: مصاحبه اخیر رئیس‎جمهور همچنین صحبت‎های ایشان پیرامون منشور حقوق شهروندی شائبه انتخاباتی بودن مسئله را بیشتر تقویت می‎کند آقای رئیس‎جمهور سال 1392 مدعی بودند که نباید به آمارها اکتفا کنیم بلکه باید به جیب مردم نگاه کنیم آنچه که عملا در این حدود چهار سال اتفاق افتاده افزایش فاصله طبقاتی است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و مالی مردم با بیکاری بیشتر شده است، افزود: مردم هیچگونه اثری از تدابیر دولت برای حل مشکلات اقتصادی و هیچ‎گونه اثری از نتایج برجام را ندیدند طبیعتا با این وضعیتی که پیش آمده آقایان احساس می‎کنند که باید برای سال 1396 برنامه‎ای داشته باشند که بتوانند به صورت غیرواقعی رای مردم را به سوی خودشان جلب کنند.

طاهری بیان کرد: به نظر می‎رسد اگر رسانه‎ها و کسانی که در مردم نفوذ دارند حقایق را به درستی در جامعه تبیین کنند واقعیت‎هایی که در این چند سال اتفاق افتاده برای مردم کاملا موشکافی و بررسی شود در واقع روشنگری و بصیرت‎بخشی صورت بگیرد اثر کارهای تبلیغاتی دولت خنثی می‎شود.

وی گفت: سوالی که از رئیس‎جمهور داریم این است که شما منشور حقوق شهروندی را منتشر کرده‎اید شفافیت عملکرد مسئولان را به عنوان یکی از حقوق شهروندی مطرح کنید چقدر خوب است که خودتان در این زمینه پیش‎قدم شوید و در مسائلی مانند برجام و کرسنت و ارتباط آن با یکی از وزرای دولت یازدهم شفاف‎سازی کنید.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان با بیان اینکه آقای رئیس‎جمهور نقش برادرتان در زد و بندهای اقتصادی مایه شرمساری است، افزود: حقوق شهروندی ایجاب می‎کند که به مردم بگویید آقای حسین فریدون، برادرتان واقعا چه کاره هستند، وضعیت اموال و دارایی ایشان به چه شکل است و چه نقشی در سیاست خارجی و مذاکرات دارند و در زد و بندهای اقتصادی نقش ایشان چیست؟

طاهری بیان کرد: آقای رئیس‎جمهور سوال ما از شما این است صندوق ذخیره فرهنگیان و اتفاقاتی که در آنجا رخ داد حقیقتا معوقات است یا اختلاس بزرگی است که شما پوشش معوقات را برای انحراف افکار عمومی بر آن قرار دادید، مسئله خرید هواپیما و مسائل ترکمنستان را باید به عنوان حقوق شهروندی برای مردم شفاف‎سازی کنید.

وی با تاکید بر اینکه دانستن حق مردم است و نباید در پاسخ به این مسائل، مردم را نامحرم بدانید، گفت: آقای رئیس‎جمهور با مردم شفاف سخن بگوئید تا مردم بدانند که در کنار شما و در دولت‎تان چه اتفاقاتی صورت گرفته است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار