انتشار تصاویری از طناب دار صدام حسین در اینترنت مورد توجه و رقابت خریدارانی از ایران، کویت و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

رقابت برای خرید طنابی که صدام با آن به دار کشیده شد + عکس

روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی فاش کرد انتشار تصاویر طناب داری که برای اعدام صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق استفاده شد در اینترنت توجه و استقبال خریداران زیادی را جلب کرده است.

به گزارش گلستان 24، این روزنامه نوشت بالا‌ترین پیشنهادی که تاکنون برای خرید این طناب داده شده هفت میلیون دلار است. ثروتمندان کویتی، یک خانواده ثروتمند اسرائیلی و یک موسسه دینی ایرانی برای خرید طناب دار صدام رقابت می‌کنند.

در گزارش روزنامه دیلی میل آمده است: انتشار تصاویری از طناب دار صدام حسین در اینترنت مورد توجه و رقابت خریدارانی از ایران، کویت و اسرائیل قرار گرفت. بالا‌ترین مبلغی که برای خرید آن تاکنون درخواست شده هفت میلیون دلار است.

بر اساس این گزارش، افرادی که به جمع آوری آثار یادگاری نادر علاقه‌مند هستند پیشنهادشان را برای خریدن این طناب دست ساز ارائه کرده‌اند.

«موفق الربیعی» مشاور سابق امنیت ملی عراق اکنون این طناب را در اختیار دارد و از آن محافظت می‌کند.

به تازگی تصویری از الربیعی در خانه‌اش در عراق منتشر شده است در حالی که وی در کنار مجسمه نیم تنه صدام ایستاده و طناب دار دور گردن مجسمه برنزی صدام است.

این روزنامه انگلیسی اعلام کرد بعد از آنکه تصویر طناب دار صدام در اینترنت منتشر شد برخی از منابع خبری و رسانه‌ای اعلام کردند که تاجران کویتی، یک خانواده ثروتمند اسرائیلی و همچنین یک موسسه دینی ایرانی علاقه‌مندی خود را برای خرید آن اعلام کرده‌اند.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار