مقارن با دهه مبارک فجر و با حضور مسولین شهری و شهرستانی آزمایشگاه مرکز بهداشت خان ببین افتتاح گردید.

آزمایشگاه مرکز بهداشت شهر خان ببین افتتاح شد + تصاویر

مقارن با دهه مبارک فجر و با حضور بیانی بخشدار فندرسک ، اعضای شورای شهر خان ببین ، مسؤلین ادارات شهر خان ببین ، ریاست شبکه بهداشت شهرستان و اعضاء ستاد مرکز بهداشت افتتاح گردید.

به گزارش گلستان 24، مرتضی غفاری مسؤل آزمایشگاه مرکز بهداشت خان ببین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آبشار اظهار داشت: این آزمایشگاه دارای بخش های هماتولوژی ، سرولوژی ، بیوشیمی ، میکروبیولوژی ، بیوشیمی ادرار و پارازیتولوژی می باشد بطوریکه قادر خواهیم بود تمامی آزمایشات سطح یک بهداشت را پوشش دهد و بقیه آزمایشات هورمونی و غیره را پذیرش و جهت انجام به مرکز شهرستان ارسال کنیم.

غفاری گفت: آزمایشگاه مرکز بهداشت خان ببین با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان راه اندازی شده است و دستگاهایی که آزمایشات را انجام خواهد داد بهترین مارکهای موجود می باشد.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر تقاضای مردم شهر خان ببین و منطقه فندرسک همواره دسترسی آسان به خدمات بهداشتی بوده است و در حال حاضر با فراهم شدن این امر ، متقاضیان جهت صدور کارت بهداشت ، زنان باردار ، مزدوجین و افرادیکه با تجویز پزشک نیاز به آزمایش دارند دیگر احتیاجی ندارند که به رامیان مراجعه کرده و متحمل هزینه و وقت زیاد گردند.

گفتنی است این آزمایشگاه واقع در شهر خان ببین ، میدان امام رضا (ع) ، طبقه فوقانی بانک قوامین (بخشداری قدیم) می باشد.

azmayeshgahe khanbebin (2)

azmayeshgahe khanbebin (11)

azmayeshgahe khanbebin (10)

azmayeshgahe khanbebin (9)

azmayeshgahe khanbebin (8)

azmayeshgahe khanbebin (7)

azmayeshgahe khanbebin (4)

azmayeshgahe khanbebin (6)

azmayeshgahe khanbebin (5)

azmayeshgahe khanbebin (3)

azmayeshgahe khanbebin (1)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار