با صدور بیانیه ای مشترک انجام شد:

در پی جنایت رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن سه جوان بی‌گناه بحرینی، 980 تشکل شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور با صدور بیانیه ای مشترک، این اقدام را محکوم نموده و حمایت خود را از مبارزین و انقلابیون بحرین اعلام کردند.

اعلام حمایت 980 تشکل جوانان رضوی کشور از جوانان انقلابی بحرین

به گزارش گلستان24، در پی جنایت رژیم آل خلیفه در به شهادت رساندن سه جوان بی‌گناه بحرینی، 980 تشکل شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور با صدور بیانیه ای مشترک، این اقدام را محکوم نموده و حمایت خود را از مبارزین و انقلابیون بحرین اعلام کردند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فأوحی الیهم ربهم لنهلکن الظالمین و لنسکننکم الارض من بعدهم

خداوند به آنان وحی کرد که ما حتما ستمگران را هلاک خواهیم کرد و قطعا شما را پس از ایشان در آن سرزمین سکونت‏ خواهیم داد. (سوره مبارکه ابراهیم – آیات شریفه 13 و 14)

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله: «مسئله‌ بحرین جنگ شیعه و سنّی نیست، مسئله‌ حاکمیّت جائرانه‌ ابلهانه‌ یک اقلّیّت مستکبر خودخواه بر یک اکثریّت گسترده است.»

رژیم آل خلیفه با به شهادت رساندن سه تن از جوانان انقلابی بحرین پرده ی دیگری از چهره استبدادی و مرتجع خود برداشت؛ قطعا شهادت «سامی مشیمع» ، «علی السنکیس» و «عباس السمیع» ملت بحرین و سایر ملل اسلامی را بیدارتر می کند؛ در حالیکه مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر ی و حامیان مستکبر غربی شان در سکوت خائنانه فرو رفته اند .

این اقدام خباثت آمیز، غیر قانونی و نامتعارف رژیم آل خلیفه، نشانه خفت این رژیم نامشروع در برابر سران " نظام سلطه و استکبار جهانی " و در راستای ضربه زدن به اتحاد و امنیت " امت واحده اسلامی" و "جبهه مقاومت و بیداری اسلامی" است.

رژیم مزدور بحرین برای خاموش نمودن شعله های آزادی خواهی برادرانمان سعی بیهوده می نماید؛ که از آن جمله اقدامات خصمانه می توان سلب تابعیت، تهدید به ترور، تجاوز به مساجد و حسینیه ها، جمعیت ها و مسلمانان، زیر پا گذاشتن حرمت ها، اعلام جنگ علیه این ملت ستمدیده و مستضعف و اکنون هم اعدام جوانان بیگناه را نام برد؛ اما شهادت چنین عزیزانی از امت اسلامی، این نوید را می دهد که شمیم بیداری اسلامی در گوشه گوشه جهان می وزد و ملت های مستضعف یکی پس از دیگری ندای انقلاب جهانی اسلام را لبیک می گویند و در مقابل طاغوتیان قیام می نمایند.

به همین مناسبت تشکل های جوانان رضوی ایران اسلامی و جهان اسلام با عرض تسلیت به صاحب لوای اسلام ؛حضرت صاحب الزمان بقیه الله الاعظم عجل ا... تعالی فرجه و الشریف ؛ و رهبر آزاده امت اسلامی ؛حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی؛ و ملت شریف و صبور بحرین، ضمن حمایت کامل خود از مبارزین و انقلابیون بحرین،  از ملتهای عربی و مسلمان ، سازمان های اسلامی و بین المللی می خواهیم سکوت نکبت بار خود را در قبال این اقدامات وحشیانه شکسته و نسبت به احقاق حقوق ملت و محاکمه دژخیمان آل خلیفه اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار