مدیر اجرایی عتبات عالیات دانشجویی استان:

شروع اعزام های عتبات دانشجویی در کشور از اول بهمن با اعزام کاروانی از استان فارس انجام شده است و قرار است زائرین گلستانی از اول اسفند در قالب 5 کاروان دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام شوند.

اولین کاروان دانشگاهی گلستان اول اسفند به عتبات اعزام خواهد شد

به گزارش گلستان24،​​ فرامرز مفیدی، مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات عالیات دانشجویی دانشگاههای استان اظهار داشت: اولین اعزام شانزدهمین دوره  عتبات عالیات دانشجویی در استان گلستان از اول اسفند ماه آغاز خواهد شد.

مفیدی گفت: شروع اعزام ها در کشور از اول بهمن بوده است که اولین اعزام دانشجویی از استان فارس انجام شده است و اعزامهای استان گلستان نیز از اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وی گفت : از بین 16 هزار نفری که اسامی آنها در قرعه کشی  در سطح کشور انتخاب شد سهم استان گلستان200 نفر بوده است که این افراد در قالب 5 کاروان دانشگاهی  اعزام خواهند شد.

وی گفت: اعزام چهار کاروان به صورت  هوایی می باشد که به ترتیب در تاریخهای1/12/ 95  و  6 /12/95  و6/1/ 96 و  13/1/96 انجام خواهد شد و یک کاروان زمینی نیز از مرز مهران در تاریخ   29/1/96  اعزام خواهد شد.

مدیر اجرای عتبات عالیات  دانشجویی افزود:  این کاروانها شامل همه دانشگاهیان اعم از اساتید دانشگاه، دانشجویان خواهر و برادر و متاهلین و همچنین کارکنان دانشگاههای استان خواهد بود.

مفیدی در خصوص  پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان جهت اعزام نیز گفت: به زائرینی که به صورت هوایی اعزام خواهند شد مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان و به اعزام های زمینی نیز مبلغیک میلیون تومان تسهیلات در قالب وام 4 در صد از طریق بانک ملت اعطا خواهد شد که  زائرین می توانند از امروز به شعب این بانک جهت اخذ وام مراجعه نمایند.

وی اظهار داشت:   مقصد بخشی از پروازهای هوایی به نجف و بخشی دیگر بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می‌شوند و پروازهای نجف،  نیز ابتدا  به نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می‌شوند، و گروه‌های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلی وسپس به کاظمین اعزام خواهند شد.

مفیدی، برگزاری همایش احلی من العسل و حرشناسی در کربلا و بازدید از بیت امام(ره)، کتابخانه علامه امینی،و اماکن مذهبی تاریخی و زیارت مقام صافی صفا، در نجف را ازجمله برنامه های فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشجویی برشمرد.

انتهای پیام/ دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار