جناب خان و تبلیغ شوینده به جای شاد کردن مردم

حالا که سازنده عروسک تصمیم گرفته به تعبیر نامه سرگشاده خودش «جناب خان» را از مجیز گویی نجات دهد لااقل شما هم به عنوان نماینده سرمایه های عمومی اجازه ندهید این موجود دوست داشتنی وسط اتوبوس های شهری مایع ضد عفونی و توالت شوی تبلیغ کند!

عروسک محبوب‌مان را از تبلیغ توالت‌شوی نجات دهید!
به گزارش گلستان24،​ خطاب این نامه مدیران سازمان صدا و سیماست که به صورت سرگشاده نوشته شده است. موضوع نامه هم مسئله ای است که دیگر همه مردم ایران از آن خبر دارند شخصیت عروسکی جناب خان و سرنوشتی که معلوم نیست چیست اما اوضاع خوبی ندارد.
 
ناب خان و تبلیغ شوینده

به نام خداوند جان و خرد
 
همانطوری که مستحضرید علاوه بر خواست عمومی و پیشنهادات مالی گروه برنامه ساز خندوانه سازنده عروسک جناب خان، اجازه نداد این شخصیت جذاب بار دیگر وارد جمع گرم خانواده های ایرانی شود. او حق داشت و به حق خود عمل کرد.
 
به عنوان یک کارشناس رسانه‌،که بالاتر از این مجادلات از نظر علم، درباره ی توازن "سرمایه شهرتی و شهرت رسانه‌ای"  می‌داند و می تواند بفهمد که ارزش افزوده‌ی رسانه ملی و بیت‌المال برای شناساندن یک عروسک گمنام چه بود معتقدم باید معلوم شود که سهم رسانه ملی درمورد عروسک بیشتر است یا سهم عروسک به رسانه ملی!
 
حالا که جناب سالازهی تصمیم گرفته به تعبیر نامه سرگشاده خودش "جناب خان"  را از مجیز گویی در برنامه ای که همه منتظرش بودند، نجات دهد لااقل شما هم به عنوان نماینده سرمایه های عمومی اجازه ندهید این موجود دوست داشتنی وسط اتوبوس های شهری مایع ضد عفونی و توالت شوی تبلیغ کند.
 
انتظار می‌رود بنام صیانت از بیت المال و تصور آحاد جامعه درباره ی محصولی که دو سال تمام به رایگان در صدا و سیما از آن تبلیغ شد، و گروه کوچه مروارید در ازای آن سی‌دی هایشان را بدون ریالی سهم تبلیع فروختند؛ برای احقاق حقوق بیت المال و سهم مردمی که تصوراتشان این گونه دستخوش سوءاستفاده و خدشه قرار گرفته اقدام کنید و اگر قرار است جناب‌خان سرمایه شهرتی اش را در خدمت هر محصول صنعتی بی ربطی قرار دهد، لااقل سهم مردم را از قرادادهای نجومی او اخذ شود تا توازنی بین مالکیت فکری و ارزش افزوده‌ی رسانه‌ای این محصول برقرار شود.
 
هرکس الفبای تولید رسانه ای را بداند؛ به وضوح می فهمد؛جناب ‌خان کوچه مروارید تمام شده است. این جناب خان آنتن تلویزیون است که میلیون ها بلکه میلیاردها ارزش دارد.
 
لااقل بنام ملتی که این همه او را دوست داشتند، نگذارید کسی روی یک قرار و رفاقت دوستانه و روی موج بی تفاوتی نسبت به خواست مردم این قدر راحت بند بازی کند.
 
با احترام

منبع: فردا

ارسال نظر

آخرین اخبار