شاید فردا نوبت من و شما باشد!

به شهادت مردم و رسانه ها در ماههای اخیر، تصادفات متعددی در محور گرگان به پلیس راه نوکنده به وقوع پیوسته است که برخی از آنها دقیقا در محل بریدگی های احداث شده در اتوبان بوده است.

متولیان جاده های استان گلستان چشم ها را باز کنند

بارها گفتیم و نوشتیم و گزارش های خبری پخش شد که باید برای آمار بالای تصادفات در محور غرب گلستان آسیب شناسی کرد اما کمتر گوشی برای شنیدن فریادهای رسانه ها و مردم تیز شد.

به گزارش گلستان24،​ به شهادت مردم و رسانه ها در ماههای اخیر، تصادفات متعددی در محور گرگان به پلیس راه نوکنده به وقوع پیوسته است که برخی از آنها دقیقا در محل بریدگی های احداث شده در اتوبان بوده است.

در این زمینه لازم به یادآوری است که چند ماهی است به دلیل تصادفات متعدد در محل بریدگی یساقی، بار ترافیکی این نقطه به بریدگی بعدی منتقل شده است تا تقاطع غیر هم سطح در ورودی یساقی احداث شود اما پس از گذشت چندین ماه هنوز نشانه هایی از زیر یا رو گذر بودن آن برای مردم مشخص نشده است.

photo_2017-01-28_10-23-28

از سوی دیگر و بنا بر تجربه ای که به صورت عینی و بدون هزینه نصیب مردم عادی هم شده است اینکه تمامی بریدگی های واقع در اتوبان های استان مازندران به حالت یوتِرن تبدیل شده و بی شک اثرات قابل ملاحظه ای در کاهش تصادفات در محل دور برگردان واقع در جاده ها داشته است.

آیا نمی توان این تجربه را در غرب گلستان عملیاتی نمود؟

آیا باید هر روز تصاویری ناراحت کننده از محل بریدگی ها در محورهای غرب گلستان در فضاهای مجازی منتشر شود و کارشناسان امر در توجیه آن، راننده و خواننده و خودرو ساز و دست فروش و بقال و آسمان و زمین را در لیست علت وقوع حادثه ثبت کنند الّا به روز نبودن دور برگردان ها؟

اندکی تامل کنید . شاید فردا و فرداها نوبت به انتشار تصویر خودروی من و شما هم برسد.

نویسنده: اسماعیل البرزی

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار