رئیس پلیس‌راه استان گلستان از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: تردد در دو محور کوهستانی خوش‌ییلاق و توسکستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تمامی محورهای گلستان باز است/ تردد در محور «توسکستان» و «خوش‌ییلاق» تنها با زنجیر چرخ

علی عبدی دقایقی پیش  اظهار کرد: خوشبختانه تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در مسیرهای مختلف استان، به دلیل شدت بارش برف و لغزنده بودن محورهای خوش‌ییلاق و توسکستان، تردد در این دو محور تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان خاطرنشان کرد: این دو محور، مسیرهای مواصلاتی استان گلستان به استان‌های خراسان شمالی و سمنان است که توصیه ما به مسافران این است که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

عبدی بیان کرد: در ابتدای دو محور اعلام شده تیم‌های گشت پلیس‌راه حضور دارند و از تردد خودروهایی که رانندگان زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند جلوگیری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا به این لحظه طی 24 ساعت گذشته هیچ سانحه رانندگی منجر به فوت ثبت نشده و برای تداوم این وضعیت از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

رئیس پلیس‌راه گلستان تصریح کرد: رانندگی در زمان بارش باران و برف از اهمیت بالایی برخوردار است و رانندگان باید با رعایت احتیاط کامل اقدام به رانندگی کنند زیرا هر لحظه غفلت امکان بروز سوانح دلخراش را افزایش می‌دهد.

گفتنی است، با توجه به برودت هوا و افزایش حاکم بودن موج سرما بر آسمان استان گلستان، طی اعلام آموزش و پرورش استان گلستان، تمامی مدارس در تمامی مقاطع و در شیفت صبح و عصر در روز شنبه تعطیل خواهد بود.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار