فرماندار ویژه گنبد در جنگ شادی دهه فجر مطرح کرد؛

فرماندار ویژه گنبدکاووس با دعوت از بانوان برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها گفت: با توجه به رأی فعال 50 درصدی بانوان می توانیم از کاندیداتوری آنان بهره مند شویم.

دعوت از بانوان برای کاندیداتوری در انتخابات شوراها!

به گزارش گلستان24 به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در ادامه  با اشاره به کسب رتبه برتر گلستان در میزان مشارکت حداکثری  در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور ابراز امیدواری کرد در حوزه مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نیز در سایۀ امنیت و آرامش این رتبه کسب شود.

وی با عنوان توانمندیهای مختلف بانوان در عرصه های فرهنگی و توسعه سیاسی و اجتماعی اعلام کرد: فرمانداری آمادگی استقبال از طرح دغدغه های بانوان در همه حوزه ها و حضور برای هر گونه همکاری و کمک به مسائل تاثیرگذار را دارد.

کریمی همچنین از امضای توافقنامه ای با اداره کل گردشکری استان برای ایجاد بازارچه صنایع دستی خبر داد و اذعان کرد: تلاش داریم طی ماههای آینده این بازارچه را رونق دهیم.

وی در ادامه به پیگیری ثبت شهرستان گنبد به عنوان شهر جهانی صنایع دستی بویژه در زیورآلات و افتتاح مرکز پایانۀ صادرات صنایع دستی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد بزودی این ظرفیت ها ایجاد شود.

زیر بار انحرافات فکری در مورد زنان نروید

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده گلستان در جنگ شادی دهد فجر انقلاب که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد برگزار شد با اشاره به برخی از اظهار نظرها در مورد موجودیت زن، خطاب به بانوان حاضر گفت: زیر بار انحرافات فکری در مورد زنان نروید.

کلثوم غفاری با عنوان این مطلب افزود: ما با مکتب اسلام به دنیا آمده ایم و در این مکتب  رشد یافته ایم، مکتبی که در ایمان و تقوا و عمل صالح انسان را از مرد مستثنی نکرده است و امام خمینی نیز در وصیت نامۀخود به نقش موثر زنان در کنار مردان و در مبارزات و صحنه های مختلف اشاره کرده اند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده گلستان به حضور زنان در انقلاب و دفاع مقدس ، رشادت های آنان را ستود و با یادآوری برخی تفاوت ها در خلقت زن و مرد اذعان کرد:در اسلام وظایف و تکالیفی برای زن آمده است که برگرفته از خلقت اوست ، مانند روحیات عاطفی ، نگه داشتن جنین در رحم و حس مادری، عفت، حیا و حجاب که نه به عنوان ضعف بلکه به عنوان یک حقیقت نهفته در نهاد و خلقتزن یکی از افتخارات اوست.

اثبات شایستگی زنان با نامزدی در انتخابات شوراها

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه زنان در دهه اخیر حرکت جدیدی آغاز خواهند کرد گفت: حرکت زنان در راه توسعه و احقاق حقوقی که شاید تا کنون دیده نشده و یا عمدا و یا سهوا از کنار آن عبور می کردند در این دهه ادامه خواهد یافت.

غفاری تصریح کرد: اگر این حرکت ادامه پیدا کند چشم انداز 1404 جامعه ای خواهد بود که زنان جایگاه واقعی خود را در تمام صحنه ها پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد: این جایگاه در تمام صحنه های اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و مدیریتی است و نه به عنوان کسی که رای می دهد بلکه کسی که با نامزدی در انتخابات شورای شهر حقانیت و شایستگی خود را به منصۀ ظهور برساند.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 6

qaboosnameh 7

qaboosnameh 8

qaboosnameh 10

qaboosnameh 12

qaboosnameh 14

qaboosnameh 15

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار