در سفر یک روزه وزیر بهداشت به گلستان رقم خورد

وزیر بهداشت در سفر یک روزه خود به استان گلستان و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان خاطره از مرحوم هاشمی رفسنجانی بر عدم موفقیت دولت در بهبود رفاه اجتماعی مردم تاکید کرد.

آخرین خاطره وزیر بهداشت از مرحوم هاشمی رفسنجانی/ عدم موفقیت دولت در بهبود رفاه اجتماعی مردم

وزیر بهداشت در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به استان گلستان که برای افتتاح 44 پروژه حوزه سلامت وارد استان گلستان شده است، با نماینده ولی‌فقیه در گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گلستان24، با وجود آنکه اکثر دقایق این دیدار به صورت خصوصی و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد اما در دقایق پایانی این دیدار که خبرنگاران اجازه حضور پیدا کردند، وزیر بهداشت بر رضایتمندی بالای مردم از حوزه بهداشت و درمان و حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: طرح تحول سلامت خدمت خوبی بود که این دولت به مردم ارائه کرد.

وی ادامه داد: ادامه این طرح با توجه به اهمیتی که پیدا کرده، وظیفه دولت آینده خواهد بود و تمام توان این دولت و نظام بر این است که مردم در بخش سلامت و بهداشت و درمان خدمات خوبی را دریافت کنند.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه در بخش بهداشت و درمان تمامی نیروهای فعال این حوزه با تمام وجود به مردم خدمت می‌کنند، گفت: طرح تحول سلات قطعا ادامه خواهد یافت.

وزیر بهداشت در ادامه این دیدار با تسلیت فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان یک خاطره از لحظات آخر حیات وی اظهار کرد: ظهر روز فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی من ناهار در کنار وی بودم و یک ساعتی این ضیافت طول کشید و مرحوم رفسنجانی تاکید داشت که در دوره بعدی وضعیت خیلی بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: وی بسیار بر رفاه اجتماعی مردم تاکید داشت و می‌گفت که در دوره اول دولت آنطور که علاقه‌مند بودیم اتفاقات مورد نظر نیافتاد و دلیل آن بوجود آمدن برخی مشکلات و طولانی شدن مذاکرات بود اما ان‌شا‌الله در دوره آینده با بهتر شدن فروش نفت و تحولات دنیا رفاه اجتماعی مردم نیز حل خواهد شد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز در بخشی از این دیدار بر عملکرد خوب و امیدوارکننده وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: شاید در بخشی از موارد اشکالاتی نیز وجود داشته باشد اما عملکرد دولت در بخش بهداشت و درمان خوب بوده است و برای دولت آرزوی موفقیت دارم.

وزیر بهداشت پس از پایان جلسه برای افتتاح بیمارستان شهدای بندرگز به این شهرستان سفر کرد که در ادامه سفر برای افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی به شهرستان بندرترکمن خواهد رفت.

افتتاح پروژه‎های درمانی و بهداشتی آق‎قلا، آغاز عملیات اجرایی اورژانس مرکز آموزشی درمانی 5 آذر از دیگر برنامه‎های وزیر بهداشت است.

افتتاح مرکز آنژیوگرافی بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان، افتتاح سالن غذاخوری دانشجویان دانشگاه، افتتاح چهار مرکز دیالیز در شهرستان‎های آق‎قلا، بندرترکمن، گالیکش و مراوه‎تپه، افتتاح پایگاه هفت پایگاه اورژانس بین جاده‎ای عطاآباد گرگان، دوزین مینودشت، کنگور کلاله، تقی‎آباد گرگان، سیمین‎شهر گمیشان، چهارباغ گرگان، گوگجه کلاله از دیگر پروژه‎های قابل افتتاح در سفر وزیر بهداشت به استان خواهد بود.

وزیر بهداشت در این سفر یک روزه 44 پروژه بهداشتی و درمانی در استان گلستان را افتتاح خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار