همزمان با دومین سالگر شهید حاجی حتملو؛

همزمان با دومین سالگر شهید حاجی حتملو کتاب «دویدن زیر باران» با موضوع خاطرات همسر شهید حاجی حتم لو رونمایی شد.

کتاب «دویدن زیر باران» با موضوع خاطرات همسر شهید حاجی حتم لو رونمایی شد + تصاویر

به گزارش گلستان24،​ در آیین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان گلستان و دومین سالگرد شهادت سید احسان حاجی‎حتم‎لو، کتاب خاطرات این شهید تحت عنوان «دویدن زیر باران» توسط پدر گرامی شهید حاجی حتم لو رونمایی شد.

این کتاب، خاطرات زندگی پنج ساله فاطمه ایزدی نامقی با شهید مدافع حرم “سید احسان حاجی حتم لو” اولین شهید مدافع حرم گرگان است. زندگی سراسر عاشقانه که طعم شیرین اش بعد از دو سال هنوز در کام خانم ایزدی باقیست.

خاطر نشان می شود این کتاب در پنج بخش و 294 صفحه به نگارش در آمده  و در این کتاب تصاویری از شهید سید احسان حاجی‎حتم‎لو و دست‎ نوشته‎هایی این شهید بزرگوار به نمایش گذاشته شده است.

یادآور می شود شهید سید احسان حاجی حتم لو عضو رسمی سپاه پاسداران و جمعی تیپ ۴۵ جوادالائمه (ع) گرگان، بهمن ماه ۱۳۹۳ در دفاع از حریم اهل بیت و مبارزه با تکفیریهای جنایتکار در حلب سوریه به درجه عظیم شهادت در راه اسلام نائل شد.

گفتنی است در پایان این مراسم معنوی هدیه ای از طرف ستاد برگزاری مراسم به  دختر خردسال شهید مدافع حرم " جواد سنجه ونلی " اهداء شد.

خاطر نشان می شود یازدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان"جواد سنجه ونلی" از مینودشت استان گلستان، از پاسداران گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل 45 جوادالائمه (علیهم‌السلام) چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه براثر انفجار مین در اطراف فرودگاه تیفور در استان «حمص» سوریه به فیض شهادت نائل‌آمده بود.

 

رونمایی کتاب شهید حتملو (3)

رونمایی کتاب شهید حتملو (4)

رونمایی کتاب شهید حتملو (5)

رونمایی کتاب شهید حتملو (1)

رونمایی کتاب شهید حتملو (2)

رونمایی کتاب شهید حتملو (6)

رونمایی کتاب شهید حتملو (7)

رونمایی کتاب شهید حتملو (9)

رونمایی کتاب شهید حتملو (8)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار