تیم اسکواش خودباوران کوثر گلستان موفق شد در نخستین روز رقابت‌های لیگ برتر اسکواش بانوان کشور با دو پیروزی در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

کسب 2 پیروزی برای اسکواش‌ گلستان در لیگ برتر بانوان

سری مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان کشور از روز گذشته به میزبانی گرگان در خانه اسکواش گرگان آغاز شد.

به گزارش گلستان24، در روز نخست مسابقات تیم خودباوران کوثر گلستان که با حضور زهرا عباسی، غزال شرف‌پور و نرگس سلطانی وارد مسابقات شد، موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم سرای دلفین تبریز را شکست دهد.

 اسکواش‌ گلستان

همچنین در دیگر بازی‌های روز نخست این رقابت‌ها، تیم اسکواش شهرداری تهران نیز سه بر صفر برابر آران بیدگل اصفهان به پیروزی رسید

در ادامه این رقابت‌ها در روز نخست، تیم خودباوران کوثر گلستان موفق شد تیم اسکواش آران بیدگل اصفهان را نیز با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا با کسب این نتیجه در جایگاه دوم جدول رده‌بندی بایستد.

ادامه رقابت‌های لیگ برتر اسکواش کشور با شعار اسکواش پیشتاز در سلامت جامعه، از ساعتی پیش در خانه اسکواش گرگان آغاز شده و تیم‌ها در حال رقابت هستند.

حجت مقسم رئیس هیئت اسکواش گلستان در گرگان اظهار کرد: تمامی شرایط مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها وجود دارد و در تلاش هستیم تا میزبان مناسبی برای تیم‌های اسکواش کشور باشیم.

وی تاکید کرد: ما در استان گلستان بازیکنان اسکواش خیلی خوبی داریم که به طور قطع با برگزاری چنین مسابقاتی و گرفتن میزبانی برای استان گلستان می‌توانیم در ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان به این رشته موثر باشیم.

گفتنی است، تیم اسکواش خودباوران کوثر گلستان با هدایت زهرا خوش‌شکن و خدیجه علاالدین به مصاف حریفان خواهد رفت.

میانگین سنی بازیکنان تیم اسکواش بانوان خودباوران کوثر کمتر از 17 سال است که به عنوان یکی از جوان‌ترین تیم‌های اسکواش بانوان طی چند سال اخیر از آن نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار