حضور مدافعین حرم در عراق و سوریه یک وظیفه شرعی و ملی برای ان ها است،ما میتوانیم با پیروی از ارمانهای شهدا یک مدافع حرم باشیم.

همه ما میتوانیم مدافع حرم باشیم؛ فقط راه را باید بشناسیم

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24: دفاع از حرم در واقع دفاع از هویت اسلام است، اگر دشمنان اسلام امروز در سوریه و عراق می جنگند، به خاطر زمین نیست، به خاطر بیداری و مقابله آنها با ظلم و مقاومت در برابر دشمن است.

حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق برای پاسداری از تمامیت عرضی ایران و دور نگه داشتن دشمن از خاک کشور و پاسداری از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام تکفیری است.

خیلی واضح است که حضور داعش در عراق و سوریه برای رسیدن به مقصد نهایشان ایران است؛ چرا که انها بارها گفته اند که مقصد بعدی ما  بعد از فتح عراق وشام ایران؛ و فتح تهران است، و دلیل این خواسته و هدف تکفیری ها به این علت است که جمهوری اسلامی باعث شده تا همه ملتها جهان بدانند که می توانند در مقابل دشمن ایستادگی کنند؛ اکنون تفکر انقلاب اسلامی ایران،خارج از مرز ها بیشتر کشور های ازاده دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

دفاع از حرم یک فریضه برای هر مسلمان است، دفاع حضرت عباس علیه السلام از خیمه های اهل بیت در کربلا تا دفاع حبیب ابن مظاهر، از دفاع بسیجیان امام خمینی و امام خامنه ای از حرم حضرت زینب، حضرت رقیه، حرم امیرالمؤمنین، حرم امام حسین و امامین عسگریین و کاظمین، همه فلسفه وجودی یک مسلمان واقعی  را می رساند و این مسئله را نشان می دهد که تا زنده است باید حریم اهل بیت را حفظ کند،ونگذارد پای تکفیری ها به این حریم باز شود.

مسلمانی که از ولایت فقی تبعیت کند و بصیرت داشته باشد خود را ملزم به دفاع از حریم اهل بیت می داند؛اگر مسلمانی در این شرایط حساس مسئولیت پذیر نباشد و احساس مسئولیت نکند شرایط را نشناخته است، این جمله ناب حضرت علی (ع) مصداق اوست، «نادان کسی است که که بگذارد دشمن در خانه او با او درگیر شود».

دفاع از حرم ال الله یک تکلیف برای ما است ، یک تکلیف شرعی و ملی که باید ان را را به نحوی احسن انجام دهیم. 

امروز هم،اگر نمی توانیم در جبهه ها حضور داشته باشیم و بجنگیم،می توانیم در هرجایی که هستیم،از پشت جبهه مدافع حرم باشیم و از ارمان هایی که شهدای مدافع حرم دارند دفاع کنیم،از کسانی که در این خطه پا گذاشته اند حمایت کنیم.

این حمایت می تواند با حمایت های مالی و یا مادی و در بزرگترین حالت خود، با نثار جان همراه شود.

امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن است دشمنی که افکار ملت ایران و مسلمانان را هدف گرفته و می خواهد از طریق ان بر مسلمانان چیره شود؛ و مابرای مقابله با ان باید بصیرتی داشته باشیم که حتی به دشمن اجازه حمله ندهد، بصیرتی که باعث حذف دشمن شود، بصیرتی که آنها را ناامید کند و بصیرتی که سنت الهی را تثبیت کند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار