سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما حتی پول ناهار و لباس خودمان را هم نداریم و فقط متکی به هواداران‌مان هستیم و فوتبالی و پاک در صدر جدول قرار گرفته‌ایم.

صدرنشینی که پول نهار و شام هم ندارد

به گزارش گلستان24، علی نظرمحمدی در مورد هجمه‌ای که علیه تیم سپیدرود پس از پیروزی مقابل استقلال اهواز به خاطر اشتباه داوری رخ داد، گفت: شاید تحمل اینکه سپیدرود در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول در صدر جدول قرار گرفته برای برخی سخت و دشوار است. ما از هفته هفتم تا هفته بیست و پنجم از سه تیم اول جدول خارج نشدیم آن‌هم با تمام مشکلاتی که داشته‌ایم و داریم. خیلی از تیم‌ها با ادعا و امکانات رفاهی کامل‌تر از تیم‌های لیگ برتری وارد رقابت‌ها شده‌اند اما نتوانستند موفقیت ما را تکرار کنند. ما یک تیم بومی هستیم که هم‌اکنون هم در صدر جدول قرار داریم. این مسئله برای برخی تیم‌های پرادعا سخت و سنگین و غیرقابل‌تحمل بوده است.

وی افزود: در خیلی از بازی‌ها به گواه کارشناسان داوری پنالتی‌های ما دیده نشد یا علیه ما پنالتی گرفتند، اما هیچ‌وقت مسئولی از فدراسیون فوتبال از حق ما دفاع نکرد. ما کسی را در فوتبال ایران نداریم، فقط یک تیم ریشه‌دار و پرهوادار هستیم. سپیدرود از روز اول با همدلی، وحدت و انسجام توانسته به صدر جدول برسید و مثلث کادر فنی، بازیکنان و هواداران در کنار یکدیگر بوده‌اند. فشار و هجمه علیه یک داور عین بی‌انصافی است، زیرا ما یک تیم قدرتمند فوتبالی هستیم.

سرمربی سپیدرود با اشاره به بازیکنان توانای تیمش گفت: حسین کعبی با 95 بازی ملی، سیدمحمد حسینی با 12-10 کلین‌شیت، هادی تأمینی، هادی موسوی، سهیل حق‌شناس، میلاد قربان‌زاده و... همگی بازیکنان باکیفیتی هستند که یک تیم باپتانسیل را ایجاد کرده‌ایم. ما پول لباس دوم را نداریم که در شرایط برف و بارانی از آن استفاده کنیم و حتی برای پول غذای خود مشکل داریم. این هجمه ناجوانمردانه علیه ما منصفانه نیست. ما کاملاً فوتبالی و پاک‌پاک در صدر جدول ایستاده‌ایم، بدون اینکه از جایی حمایت شویم.

نظرمحمدی در مورد اینکه استقلال اهواز در قعر جدول قرار دارد، گفت: این تیم یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران است و در بازی با ما شاید حقش به خاطر اشتباه داوری ضایع شده، اما در 24 هفته گذشته این تیم چه می‌کرده است؟ تیمی که در این مسابقات 8 سرمربی عوض کرده است. کاش اشتباهات داوری که به ضرر ما گرفته شد هم زیر ذره‌بین می‌رفت.


وی افزود: سوالم از دوست خوبم کامرانی‌فر در دپارتمان داوری این است که وقتی یاسر هم‌رنگ داور بازی با پارس جنوبی دو پنالتی ما را ندید، چرا بعد از 24 ساعت بیانیه‌ای صادر نکردند؟

سرمربی سپیدرود با انتقاد از برخی تیم‌ها، عنوان کرد: بهتر است تیم‌های ریشه‌دار و پرهواداری مثل سپیدرود، نساجی، ابومسلم و... در راس کار قرار بگیرند، زیرا تیم‌هایی که بدون هوادار و با میلیاردها تومان هزینه مثل خونه‌به‌خونه وارد لیگ یک می‌شوند، نمی‌توانند نتیجه بگیرند و مالکان خود را دلسرد می‌کنند و شاید به همین دلیل است که برخی صدرنشینی پاک سپیدرود را زیرسوال می‌برند. تیم‌هایی مثل سپیدرود فقط متکی به هواداران‌شان هستند و حتی اگر تیم‌های پرهوادار مثل سپیدرود به لیگ استانی هم سقوط کنند، یک تیم بااصالت هستند که هواداران‌شان آنها را تنها نمی‌گذارند.

نظرمحمدی افزود: خنده‌دار است به تیمی که پول غذایش را ندارد می‌گویند داوری‌اش شبهه‌برانگیز است. مردم رشت انتظار ندارند که داوران به سود سپیدرود قضاوت کنند، بلکه آنها خواهان اجرای دقیق عدالت در فوتبال هستند.

 
منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار