همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر 7 شهید گمنام در استان گلستان بر دوش مردم شهیدپرور این استان تشییع و تدفین می شوند.

برنامه استقبال و تشییع پیکر 7 شهید گمنام در گلستان

به گزارش گلستان24، پیکر مطهر هفت شهید گمنام دفاع مقدس در ایام فاطمیه و سالروز شهادت دُخت نبی اکرم (ص) در شهر گرگان تشییع می‌شود.

مراسم استقبال استانی از این 7 لاله خوشنام، روز سه شنبه دهم اسفند ماه 95 ساعت 13در میدان بسیج گرگان به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و پس از آن، پیکر پاک این شهیدان برای وداع، تشییع و تدفین به شهرستان‌های گرگان، سرخنکلاته، علی آباد و رامیان منتقل می‌شود.

استقبال از این شهدای مطهر ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه ۱۰ اسفند از میدان بسیج گرگان برگزار می‌شود و در ادامه آئین وداع با این شهیدان در محل امامزاده عبدالله (س) گرگان برگزار می‌شود.

تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه از مقابل معراج الشهدا شهر گرگان (خیابان پاسداران) به سمت گلزار شهداء برگزار و سپس پیکر مطهر یکی از شهداء در دانشکده دخترانه مائده به خاک سپرده خواهد شد.

در همین راستا در شهرستان علی آباد مراسم استقبال سه تن از شهداء روز سه شنبه مصادف با 10 اسفند ماه ساعت 17 در میدان ولایت تا مسجد مصلی خواهد بود و همچنین مراسم شبی با شهدا نیز در همان روز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مصلی علی آبادکتول برگزار می شود.

مراسم تشییع این شهداء ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه یازدهم اسفند از مسجد محمدیه تا میدان ولایت می باشد.

گفتنی است یک شهید در دانشکده امام خمینی واقع در خیابان هنرستان علی آباد به خاک سپرده خواهد شد.

خاطرنشان می شود مراسم تشییع دو شهید دیگر در شهرستان مزرعه از حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر به سمت حسینیه صابری های این شهر برگزار و مراسم تدفین در همان حسینیه انجام میگردد.

لازم به ذکر است؛ مراسم استقبال در شهرستان رامیان ساعت 16 روز سه‌شنبه دهم اسفند از پل هوایی تا مسجد جامع شهر دلند و مراسم وداع در همان روز همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) کلوکن خان ببین برگزار می‌شود.

مراسم تشییع نیز در رامیان از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه یازدهم اسفند از میدان حکیم میرفندرسکی خان ببین تا مصلی این شهر و انتقال به روستای شیرآباد و مراسم تدفین در همان روز ساعت 10:30 صبح از مسجد روستای شیرآباد تا اردوگاه صالحین سید الشهدا سپاه نینوا برگزار می‌شود.

مراسم استقبال ، تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در شهر سرخنکلاته نیز به شرح ذیل میباشد:

مراسم استقبال چهارشنبه یازدهم اسفند ماه 95 ساعت 16 از ورودی شهر تا مسجد جامع سرخنکلاته و مراسم وداع همزمان در همان مکان بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و تدفین؛ ساعت 8:30 روز پنج شنبه دوازدهم اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از مسجد جامع به سمت تپه شهر سرخنکلاته می باشد.

مراسم 7شهیدگمنام گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار