انتقام گیری از همسر، تنها به زنان منحصر نمی شود، اما زنان در مقایسه با مردان بیشتر ضربه های روحی خود را جبران می کنند.

عجیب ترین روش های انتقام گیری از همسر+ تصاویر

 هر چند همه زنانی که از همسران خود آسیب روحی دیده اند انتقام نمی گیرند، اما می توان گفت: انتقام گیری از همسر، شیوه ای رایج در بین زنان است. 

به گزارش گلستان24، در این مطلب به برخی از روش های عجیب زنان برای انتقام گیری از همسر می پردازیم. 

یک زن عربستانی برای انتقام گیری از همسرش، فیلم ارتباط همسرش با خدمتکار منزل را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد تا همه به خیانت وی پی ببرند.

زن کویتی ازهمسرش که قصد گرفتن زن دوم داشت، خواست تا طبقه اول ساختمان سه طبقه اش را به نام وی بزند و از این خواسته کوتاه نیامد تا مرد، واحد طبقه اول را به نام وی زد، سپس این زن درخواست طلاق داد و از مرد جدا شد و با مردی جدید ازدواج کرد.  با آغاز زندگی زن در طبقه اول و مشاهده لحظات خوش آنها با هم ، مرد افسردگی گرفت.

عجیب ترین روش های انتقام گیری از همسر+ تصاویر


زن استرالیایی پس از اطلاع ازعلاقه شوهرش به ارتباط با همسر مطلقه اش، روغن جوش بر صورتش ریخت که منجر به سوختگی شدید صورت مرد گردید.

زن انگلیسی پس از اینکه متوجه خیانت همسرش به وی شد، یک تابلوی تبلیغاتی در مسیر کار همسرش نصب کرد که بر روی آن نوشته شده بود؛ شما دو نفر شایسته یکدیگرید، امشب هنگامیکه به خانه برگشتی، دیگر مرا نمی بینی. از ادامه راهت لذت ببر. 

 

عجیب ترین روش های انتقام گیری از همسر+ تصاویر


بانوی چینی که به خیانت همسرش پی برد، بر لباس هایی که به عنوان هدیه برای همسرش خرید، حشره کش زد. وقتی مرد، آن بسته را باز کرد، حالش بد شد و دو هفته در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. 

انتقام گیری از همسر، تنها به زنان محدود نمی شود و برخی از مردان برای جبران ضربه هایی که خوردند، انتقام می گیرند.  چندی پیش مرد سعودی برای انتقام گیری ، با خودروی همسرش رانندگی کرد و 300 هزار ریال جریمه بر دست همسرش گذاشت. 

 

عجیب ترین روش های انتقام گیری از همسر+ تصاویر


انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار