آرش نیرآبادی، کشتی گیر گرگانی که در مسابقات بین المللی جام دیمیتریف روسیه از مقابله با کشتی گیر رژیم غاصب صهیونیستی کناره گیری کرد ظهر امروز به گرگان بازگشت.

آرش نیرآبادی، پهلوان کشتی گرگان به میهن بازگشت+تصاویر

به گزارش گلستان24، جمعی از جامعه ورزشی و بسیجی شهرستان گرگان ظهر امروز با تدارک حلقه گل و لوح تقدیر در میدان بسیج شهرستان از «آرش نیرآبادی»، قهرمان پهلوان منش کشتی گیر استانمان و عضو تیم ملی کشتی ایران در وزن 84 کیلوگرم استقبال کردند.

آرش نیرآبادی جوان 21 ساله گرگانی است که با آمادگی کامل جسمانی به عضویت تیم ملی کشتی درآمده و به مسابقات بین المللی جام دیمیتریف روسیه(چهاردهم و پانزدهم اسفند جاری) اعزام شد، او در اولین مسابقه با حریف ارمنستانی خود هشت بر صفر جلو بود که متوجه شد حریف بعدی وی طبق قرعه کشی، کشتی گیری از رژیم غاصب صهیونیست است به همین خاطر بازی اول خود را واگذار کرد تا بدین ترتیب طبق آرمان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را به رسمیت نشناسد.

حضور بهمن طیبی (مدیرکل ورزش و جوانان استان)، اسماعیل حاجی آبادی (رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرگان و سرهنگ سیدعلی مهاجر (فرمانده سپاه ناحیه گرگان) در این استقبال به چشم می خورد.

خواهر کوچکتر آرش نیرآبادی در گفت و گو با پاسرو این اقدام برادرش را باارزش تر از کسب مدال طلای این دوره از مسابقات خواند.

عمه این قهرمان کشتی استانمان نیز معتقد بود که با این اقدام برادرزاده اش هم خانواده و هم روح مادر بزرگوارش و هم نظام مقدس جمهوری اسلامی سرافرازانه تر می توانند به ورزش و پهلوانی افتخار کنند.

تصاویر این استقبال را از نظر می گذرانید:

asli

nayer1

nayer2

nayer3

nayer4

nayer5

nayer6

nayer7

nayer8

nayer9

nayer10

nayer11

nayer12

nayer13

nayer14

nayer15

nayer16

nayer17

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار