رئیس ستاد دیه گلستان خبر داد:

رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس ستاد دیه استان گفت : تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تاکنون آزاد شده اند به 262 نفر می رسد.

آزادی 50 زندانی دیون مالی تا 22 میلیون تومان در آستانه عید نوروز / آزادی 262 زندانی محکومیت‌های مالی در سال95

به گزارش گلستان24، رئیس دادگستری کل و رئیس ستاد دیه گلستان از آزادی زندانیان با دیون مالی تا 220 میلیون ریال در استان خبر داد و گفت: در گام نخست این طرح 50 نفر تا پایان اسفند امسال از زندان آزاد می شوند.

هاشمیان افزود: این افراد بدهکاران مالی به جز بدهکاران مهریه هستند که در  قالب طرح «بهار انقلاب تا بهار طبیعت» ، با کمک ستاد دیه آزاد می شوند.

هادی هاشمیان تصریح کرد : با احتساب  این افراد ، تعداد زندانیان جرایم غیرعمد استان که از ابتدای امسال تا کنون آزاد شده اند به 262 نفر  رسید .

هاشمیان  همچنین گفت : در نشست امروز اعضای ستاد دیه استان پرونده ی 27 زندانی دیگر که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیون مالی ناشی از ضمانت ، سفته دیه و حوادث کارگاهی  زندانی هستند بررسی و مقدمات آزادی آن ها فراهم شد .

به گفته وی ، دیون مالی این افراد در مجموع بیش از 4 میلیارد تومان است که  شاکیان  یک میلیارد تومان این مبلغ را بخشیدند و  پول مابقی این بدهی نیز از طریق پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض ستاد دیه تامین می شود .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت : 325 زندانی جرایم غیرعمد همچنان در زندان های استان چشم به راه کمک خیران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار