رییس جمعیت هلال احمر استان گلستان در آیین افتتاح دبیر خانه ستاد خدمات سفر استان گفت : در ایام نوروز سال امسال 7 فروند هلی کوپتر امداد به خدمات رسانی به مسافران و گردشگران می پردازند.

خدمت رسانی 7 فروند هیلی کوپتر و 233 داوطلب در نوروز امسال

به گزارش گلستان 24، حسین احمدی در مراسم افتتاحیه دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان یادآور شد: هلال احمر مسوول کمیته امداد و نجات ستاد معرفی شده است و امسال هفدهمین دوره است که این کار را انجام می دهد.

وی افزود:همچنین برای سال 96 پایگاه ها اضافه شده و ما به عنوان معین اورژانس معرفی شده ایم، در کنار این موضوع به بخش راهنمایی مسافران و انجام اقداماتی مانند گرفتن فشار و قند خون نیز می پردازیم اما پیشانی کار ما امداد و نجات است.

احمدی گفت: استان گلستان یک فروند هلی کوپتر امداد دارد که امسال 6 فروند به آن اضافه شده و از 25 اسفند تا 5 فروردین در اختیار گلستان است و در ایام باقی مانده نیز در صورت نیاز می توانیم از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امسال 67 پست ثابت و سیار در سراسر استان در نظر گرفته شده است که 33 پست از آن پست امداد نجات است، از این تعداد هم 20 پست ثابت و ما بقی سیار هستند.

رییس جمعیت هلال احمر استان گلستان در پایان گفت: 233 نفر داوطلب و 120 نفر از پرسنل هلال احمر در جریان طرح نوروزی فعال هستند، 57 دستگاه وسیله نقلیه نیز در نظر گرفته شده است که 22 دستگاه آن آمبولانس کمک دار و یک دستگاه آرگو است، همچنین 3 ست امداد و نجات در غرب، مرکز و شرق استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار