رئیس کاخ موزه گرگان با اعلام کاندیداتوری در شورای دور پنجم اطلاعیه ای مبنی بر دعوت در حضور حداکثری در انتخابات منتشر کرد.

علی اکبر بصیرنیا، رئیس کاخ موزه گرگان در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرد

به گزارش گلستان24، آخرین روز ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستای گرگان با تحرکات ریز و درشت زیادی و اعلام حضور چهره های مختلف و نام آشنای شهر گرگان همراه بود، یکی از این چهره ها «علی اکبر بصیرنیا» رئیس کاخ موزه گرگان بود که بعد از ثبت نام اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

علی اکبر بصیرنیا

بسم الله الله الرحمن الرحیم

بی‌شک، یکی از آرمان‌های والای جمهوری اسلامی ایران، مشارکت همه‌ی مردم در عرصه‌های مختلف نظام و به ویژه تعیین سرنوشت خود است؛ که زمینه‌ی مسوولیت‌پذیری هموطنان را فراهم می‌نماید. به‌گونه‌ایی که یکی از  عوامل اساسی‌ استقلال و آزادی امروز کشور،  در گرو همین مشارکت بوده و انتخابات‌ که زمینه‌ساز مشارکت مردم است، همواره سرنوشت این کشور و نظام را رقم زده است.

در همین راستا، یکی از نهادهای پویای مردمی، شوراهای شهر و روستا است. شوراها نمایش گسترده و فراگیر مشارکت و مسوولیت‌پذیری جامعه در شهر و روستا برای اداره‌ی بهتر محل زندگی و کوشش بیشتر برای فراهم نمودن زندگی بهتر هر ایرانی است. اما تاثیر مهم شوراهای شهر بر بهبود مدیریت شهری و واگذاری و ارائه‌ی خدمات بیشتر و بهتر، بر کسی پوشیده نیست. از همین روست که افراد و شخصیت‌های مختلف چه از سوی جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و یا به طور مستقل در این انتخابات شرکت کرده تا خود را در معرض انتخاب مردم قراردهند.‌

بدین جهت، اینجانب نیز در سایه‌ی استعانت خداوند، با درخواست، ترغیب و پشتیبانی گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف، دوستان و همکاران خوبم و نیز با درنظر داشت شرایط شهر زیبای گرگان و تحلیل و سنجش آن‌ها، برآن شدم در انتخابات مهم شورای اسلامی شهر گرگان شرکت نمایم و خود را در معرض انتخاب مردم بانشاط و آگاه شهر خویش قرارداده تا آن چه در تقدیر من و همشهریانم رقم خورده، اتفاق افتد.

لذا بدین‌وسیله از همه‌ی اقشار، جناح‌ها و گروه‌های مختلف مردم گرگان می‌خواهم هم‌چون گذشته با مشارکت حداکثری در دوازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری ایران  و به ویژه انتخابات پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت نموده و نامزدهای اصلح خویش را انتخاب نماییم.

و من الله التوفیق

علی اکبر بصیرنیا

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار