با پایان مهلت ثبت نام تشریح شد؛

طبق اعلام فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر در ایام ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا، ٥٠٧ نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آزادشهر شدند.

آمار نهایی ثبت نام انتخابات شوراها در شهرستان آزادشهر

به گزارش گلستان24، به نقل از تیترآزاد، طبق اعلام فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر در ایام ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستا، ٥٠٧ نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان شدند که از این تعداد ١٤٢ نفر در حوزه شهری و و ٣٦٥ نفر در حوزه روستاها می باشند.

از ١٤٢ نفر در حوزه شهری ٩٣ نفر مربوط به شهر آزادشهر، ١٨ نفر مربوط به شهر نوده خاندوز و ٣١ نفر مربوط به شهر نگین شهر می باشد.

از ٣٦٥ نفر داوطلبین روستاها ٢٣٩ نفر مربوط به روستاهای بخش مرکزی و ١٢٦ نفر مربوط به روستاهای بخش چشمه ساران می باشد.

از تعداد کل داوطلبین ٤٧٢ نفر مرد و ٣٥ نفر خانم ثبت نام کرده اند که ١٤ نفر خانم ها مربوط به داوطلبین شورای شهر آزادشهر ، ١ نفر خانم مربوط شورای شهر نوده خاندوز و ٤ نفر خانم مربوط به شورای شهر نگین شهر و ١٦ نفر خانم هم داوطلب حضور در شوراهای روستاها می باشد.

از تعداد ٥٠٧ نفر داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا ٤٦ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس ، ١٣٩ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس ، ٣٣ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم ، ١٠٣ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم ، ٧ نفر دارای مدرک تحصیلی حوزوی و ١٧٩ نفر دارای سواد خواندن و نوشتن می باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار