به مناسب روز جوان؛

هشتمین همایش بزرگ جوان و انتظار به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با محوریت انتخاب جوانان برتر در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

هشتمین همایش بزرگ جوان و انتظار به میزبانی شهرستان کردکوی برگزار می شود

به گزارش گلستان24، هشتمین همایش بزرگ جوان و انتظار به مناسب هفتمین همایش جوان و انتظار با محوریت انتخاب جوانان برتر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

به همین مناسبت دبیرخانه همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره اولین اطلاعیه را صادر کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

من جوان‌های مؤمن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنها، در هر کجا باشند پشتیبانی می‌کنم و وظیفه‌ی رؤسا و مسئولین دانشگاه‌ها و وزرای مربوطه، حمایت مضاعف از جوانان مؤمن و انقلابی در دانشگاه‌ها است.

مقام معظم رهبری 13/10/95 در دیدار با نخبگان و دانشجویان بسیجی مدال‌آور دانشگاه شریف

بسمه تعالی

ضمن عرض سلام و آرزوی بهره مندی از فیوضات ماه رجب برای همشهریان گرامی ، باطلاع میرساند هشتمین همایش جوان و انتظار شهرستان کردکوی به همت مجمع شباب المومنین و با همکاری دستگاههای اجرایی، در تاریخ 18 اردیبهشت ماه (روز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع)) برگزار خواهد شد.

این دوره از همایش در سه بخش برگزار میگردد که در هر بخش پس از داوری ، منتخبین معرفی و تجلیل خواهند شد.

بخش جوان پویا : بخش اصلی تجلیل ها می باشد که از جوانان پویای شهرستان بر مبنای خواسته مقام معظم رهبری از جوان (تحصیل ، تهذیب و ورزش) در رده سنی 15 الی 30 سال تقدیر بعمل خواهد آمد که توضیحات تکمیلی در اطلاعیه های بعد اعلان میگردد.

بخش شعار سال : در این بخش از جوانانی که بر مبنای شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اقدام موثری نمودند تجلیل میگردد. با عنایت به سخنرانی نوروزی حضرت آیت الله خامنه ای در مشهد مقدس(ما ۳۳ میلیون جوانی که در سنّ کار باشد -یعنی بین پانزده سال و چهل سال سن داشته باشد- در کشور داریم) رده سنی برای این بخش بین 15 الی 40 سال می باشد.

بخش جوان و انتظار : این بخش بصورت مسابقه در فضای مجازی و با آرای مردمی می باشد. تمامی جوانان دختر و پسر بین 15 الی 30 سال شهرستان میتوانند با ارسال عکسی مفهومی با موضوع جوان و انتظار که شرایط آن در اطلاعیه های بعدی اعلان میگردد در این بخش شرکت نمایند و از جوایز نقدی آن بهره مند شوند.

لذا از عموم همشهریان بالاخص جوانان عزیز ساکن شهر و روستا دعوت می گردد ، جوانان موفق در بخش اول و دوم را به ما معرفی نمایند و با تکمیل دقیق فرم خود اظهاری (پیوست این اطلاعیه) امکان انتخاب خود و دوستانشان را افزایش دهند. بدیهی است مبنای انتخاب ، فرم های رسیده می باشد.

جهت معرفی جوانان پویا و ارسال فرم خود اظهاری و همچنین پرسشهای احتمالی از طریق آدرس ایمیل :

shababmomen@iran.ir  

و یا از طریق حساب کاربری @Nmgolestan  در تلگرام

و یا سامانه پیامک : 30002351111124 اقدام نمایید.

ضمناً اطلاعیه ها و توضیحات لازمه در کانال شباب المومنین به آدرس :

 https://t.me/shababalmomenin

 قابل دریافت می باشد که پیشنهاد میگردد در این کانال عضو شوید. همچنین فرم خوداظهاری در مکانهای ذیل نیز بصورت دستی قابل دریافت و تحویل می باشد :

1-  کتابفروشی اوستا     2- کتابخانه عمومی امیرکبیر    3- لوازم التحریر گلستان،نبش کوچه۱۷شهریور.   4- لوازم التحریر دانشجو جنب فاطمیه

آخرین مهلت تحویل فرم ها 5 اردیبهشت ۱۳۹۶ می باشد.

 ضمناً جهت ارتباط با دبیرخانه جوان و انتظار و همکاری با این دبیرخانه در برگزاری همایش با حساب کاربری تلگرام به آدرس  @ahad_aghili  و یا بصورت حضوری در ساعات اداری به آقای سید احد عقیلی در دانشگاه کمیل واقع در میدان شهرداری کردکوی مراجعه نمایید.

سربلندی و توفیق روزافزون جوانان گرانقدر شهرستان کردکوی، آرزوی قلبی ماست.

 

فرم خوداظهاری جوان و انتظار (word)

فرم خوداظهاری جوان و انتظار ( pdf)

 

و من الله التوفیق

ارسال نظر

آخرین اخبار