در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد، رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار بر کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان این حادثه تأکید کردند.

تاکید رهبر معظم انقلاب بر کمک فوری به آسیب دیدگان سیل

به گزارش گلستان24، در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان منجر شد،  رهبر معظم انقلاب  با صدور پیامی ضمن تسلیت این حادثه مصیبت‌بار بر کمک رسانی فوری به آسیب دیدگان این حادثه تأکید کردند

 کمک فوری به آسیب دیدگان

 

متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:
بسمه­‌تعالی
حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان عزیز و خسارتهای سنگین مالی انجامید، حادثه‌ئی دردناک و مصیبت‌بار است. اینجانب با تأثر و اندوه، به داغداران و مصیبت‌زدگان عرض تسلیت و همدردی میکنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسألت مینمایم و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان می‌طلبم. وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است. لازم است هیچ تأخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود. و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت‌دیدگان و کمک‌کاران فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۶فروردین 1396
انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار