مراسمی با عنوان فردای ایران در دستان ما در دانشگاه گلستان؛

مراسمی با عنوان «فردای ایران در دستان ما» در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط تشکل انجمن اسلامی و با حضور محمود صادقی نماینده مردم تهران در سالن شهید مطهری دانشگاه گلستان برگزار شد.

استقبال روسای دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان از نماینده اصلاح طلب تهران

به گزارش گلستان24، به نقل از دانشجو سلام، مراسمی با حضور محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مردم تهران و جمعی از دانشجویان دانشگاه گلستان در سالن شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که یغمایی رییس دانشگاه گلستان، مسعودی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و مازندرانی رییس شورای اصلاح طلبان استان حضور داشتند نماینده مردم تهران از لطف و عنایت یغمایی برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و خواهان جلسات این چنینی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری شد.

صادقی برحضور حداکثری و مشارکت مردم جهت ادامه روند پیش رو در دولت آینده اشاره کرد و گفت: هر یک رای در انتخاب مسیر و حرکت آینده کشور اهمیت دارد. از اینرو شرکت در انتخابات باید به عنوان یک حق و وظیفه مورد نظر همه مردم باشد.

از نکات مورد توجه در این مراسم حضور رییس دانشگاه گلستان در آن بوده است که دانشجویان و سایر تشکل ها نیز انتظار دارند با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات یغمایی علاوه بر مدیریت جلسه نمایندگان اصلاح طلبان در دانشگاه در مراسمات و جلسات سایر تشکل های دانشجویی نیز حضور یابد و همانطور که صادقی بر آن تاکید داشت تا از تبعیض و دوگانگی رفتاری جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار