فرماندار کلاله از ثبت‌نام ۸۴۱ داوطلب برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کلاله خبر داد.

جزئیات جدید از کاندیداهای شهرستان کلاله

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در گفتگویی  اظهار کرد: در هفت روز ثبت‌ نام در مجموع ۸۴۱ نفر برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کلاله و فراغی و ۱۰۵ روستا ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۷۱۳ نفر در حوزه روستایی و ۱۲۸ نفر در حوزه شهری (۹۷ نفر در کلاله و ۳۱ نفر در پیشکمر) ثبت‌نام کرده‌اند.

کاندیداهای شهرستان کلاله

فرماندار کلاله ادامه داد: از ۷۱۳ نفر ثبت‌نام کننده عضویت در شوراهای اسلامی روستایی ۴۹۸ نفر در بخش مرکزی و ۲۲۴ نفر در بخش پیشکمر ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۷۳ نفر در بخش مرکزی و ۹۱ نفر در بخش پیشکمر سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را دارند.

ثبت‌نام ۳۰ خانم برای رقابت در شوراها

برزگر با بیان اینکه ۳۰ خانم برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در کلاله ثبت‌ نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۱۶ نفر در حوزه شهری و ۱۴ نفر در حوزه روستایی ثبت‌ نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در بخش مرکزی ۲۴۴ نفر برای عضویت در ۷۲ روستا انتخاب می‌شوند که شورای ۵۸ روستا سه‌ نفره و ۱۴ روستا پنج‌ نفره است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پیشکمر در مجموع ۱۰۱ نفر برای عضویت در ۳۳ روستا انتخاب می‌شوند که شورای ۳۲ روستا سه‌ نفره و یک روستا پنج‌ نفره است.

فرماندار کلاله بیان کرد: جوان‌ترین و مسن‌ترین داوطلب ثبت نامی در این شهرستان به ترتیب ۲۵ و ۷۲ سال سن دارند.

داوطلبان پیشکمر جوان‌ترند

وی با بیان اینکه داوطلبان بخش پیشکمر نسبت به بخش مرکزی جوان‌تر هستند، گفت: از ثبت‌ نام کنندگان در بخش مرکزی ۲۲۲ نفر زیر ۴۰ سال و ۲۶۷ نفر بالای ۴۰ سال و در بخش پیشکمر ۱۲۰ نفر زیر ۴۰ سال و ۱۰۴ نفر بالای ۴۰ سال هستند.

برزگر افزود: پیش‌بینی می‌شود در مجموع ۱۳۹ شعبه رأی در کلاله تشکیل شود و به‌ احتمال‌ زیاد در حوزه روستایی صندوق سیار نداشته باشیم و تعداد صندوق‌های سیار حوزه شهری هم بسیار محدود باشد.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات شهرستان کلاله طبق روزشمار فعالیت‌های خود را انجام داده و می‌دهد و مشکلی در حوزه عملکرد تا این لحظه نداشته‌ایم و پیش‌ بینی می‌کنیم تا پایان این دوره از انتخابات هم مشکلی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار