یادداشت

ای کاش دهانهایی که این روزها در حمایت از کارگران باز است گوشهایشان هم ضجه های کارگران محبوس در تونل های وحشت ذغال را می شنید.رویشان سیاه باد.

دنیا صدای فرو ریختن آوار سنگ و معدن گلستانم را شنید آنهم در پی بی تدبیری متولیان امر

گلستانم تسلیت ! 

انا لله و انا الیه راجعون

6170496_390

دنیا صدای فرو ریختن آوار سنگ و معدن گلستانم را شنید آنهم در پی بی تدبیری متولیان امر.

به گزارش گلستان24، آنهم در حالیکه تنها یک روز از روز تکریم از کارگران و تلاشگران عرصه کار و تولید گذشت .

صدا آنقدر سهمگین بود که گوش آنهایی که تمایل به شنیدن اینگونه صدا ها را ندارند راهم کر کرد .

ای کاش دهانهایی که این روزها در حمایت از کارگران باز است گوشهایشان هم ضجه های کارگران محبوس در تونل های وحشت ذغال را می شنید.رویشان سیاه باد.

گلستانم اگر چه امروز در عزای کارگرانت مصیبت زده ای ولی تو را می سازیم با دست های توانمند دوستان کارگرت و از دل معدنت نه زغال سیاه که معدن همت بیرون می آوریم و غبار از چهره ات می زداییم.

تشکر حبیب الله مازندرانی

بعنوان یک هم استانی حادثه دلخراش کشته و مصدوم شدن تعدادی از کارگران زحمتکش معدن آزادشهر را که موجب اندوه و عزای همه مردم ایران شد اولا به  رهبر معظم  انقلاب  حضرت آیت الله عظمی امام خامنه ای و خانواده های مصیبت زده و ثانیابه عموم هموطنان به ویژه مردم شریف استان گلستان تسلیت عرض نموده برای مصدومان عافیت آرزو نموده و برای خانواده های عزادار از خداوند بزرگ صبر مسلت دارم .

برادر شما حبیب الله مازندرانی.

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    درود بر دلسوزان واقعی محرومین و مستضعفین زحمت کش وننگ بر صاحب منصبان دروغگوی مدعی که بقایشان رادرحمایت از اشراف و اشرافیگری میبینند.قصور در توجه به این وارثان زمین عاقبت خوشی ندارد.رحمت و مغفرت خدا بر جانباختگان این حادثه تلخ.

  • امین
    0

    ننگ بر دروغگویان مدعی حمایت از کارگران

آخرین اخبار